karhukoplan trampoliinipuhallus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko kukaan koskaan voittanut kokonaan trampoliinipuhalluksen? Entä kuinka hyvät mitalit sinulla on trampoliinipuhalluksessa? Olen itse päässyt tasolle 14. Mutta pelissä on hiukan ärsyttäviä juttuja esim. välillä pallo lentää metallien ylä puolelle jää sinne pomppimaan ja kun tulee alas niin on mahdotonta saada kiinni. Ja välillä pallo menee metallien läpi ja kun tulee alas niin on mahdotonta saada kiinni.

Ottakaa kantaa.

Kommentit (4)

Vierailija

Onko kukaan koskaan voittanut kokonaan trampoliinipuhalluksen? Entä kuinka hyvät mitalit sinulla on trampoliinipuhalluksessa? Olen itse päässyt tasolle 14. Mutta pelissä on hiukan ärsyttäviä juttuja esim. välillä pallo lentää metallien ylä puolelle jää sinne pomppimaan ja kun tulee alas niin on mahdotonta saada kiinni. Ja välillä pallo menee metallien läpi ja kun tulee alas niin on mahdotonta saada kiinni. Ottakaa kantaa.

En oo voittanu, mut mua ärsyttää samat jutut ku sua. Site on siis niin mahoton saada kiinni, ku jää sinne pomppimaan. Mulla on tramppispuhalluksesta 4.mitalli. Toiseks paras peli Aku Ankan nettisivuilta.

Vierailija

Lainaus:
Re: karhukoplan trampoliinipuhallus

akkari69 - 04.12.09 02:55 (ID 404021)

Onko kukaan koskaan voittanut kokonaan trampoliinipuhalluksen? Entä kuinka hyvät mitalit sinulla on trampoliinipuhalluksessa? Olen itse päässyt tasolle 14. Mutta pelissä on hiukan ärsyttäviä juttuja esim. välillä pallo lentää metallien ylä puolelle jää sinne pomppimaan ja kun tulee alas niin on mahdotonta saada kiinni. Ja välillä pallo menee metallien läpi ja kun tulee alas niin on mahdotonta saada kiinni. Ottakaa kantaa.

En oo voittanu, mut mua ärsyttää samat jutut ku sua. Site on siis niin mahoton saada kiinni, ku jää sinne pomppimaan. Mulla on tramppispuhalluksesta 4.mitalli. Toiseks paras peli Aku Ankan nettisivuilta.

Mikä mielestäsi on sitten paras peli?

Vierailija

Minulla on 2. mitali ja mieleeni juolahti yksi juttu eräs käyttäjä huijaa taatusti koska hänellä on 5. mitali ja on sivujen paras pelaaja.

Vierailija

Tuossa on tuon pelin Top3

Karhukopla

1 NeXusGR (1999999999)

2 Liitu (999999999)

3 Kaljakori (429715)

Ihan varmasti muuten nuo kaksi ensimmäistä ovat huijanneet. Miten 2. ja 3. Ero olisi noin suuri. Ja pelkkiä yhdeksikköjä Liitullakin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat