Oletko sitä mieltä että...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eka (minä) kysyn vaikka "Oletko sitä mieltä että ruisleipä on hyvää?". Seuraava vastaa onko se hänen mielestään hyvää ja laittaa nextin. Esimerkki:

Käyttäjä A: Oletko sitä mieltä että AA:n sivut ovat hyvät?

Käyttäjä B: Kyllä! Oletko sitä mieltä että...

ENSIMMÄINEN: Oletko sitä mieltä että lasten kuuluu saada kuukausi tai viikkorahaa?

Kommentit (11)

Vierailija

No vähän niin ja näin. Siitä on monia mielipiteitä.

Next: Oletko sitä mieltä, että joulukinkku on pahaa?

Vierailija

Tietenkin olen! Onhan se joulu sentään!

Oletko sitä mieltä että tällä sivustolla on liikaa spämmiä?

Sami-96

Vierailija

No onhan tämä monen kopio muunnennulla selostuksella - eli on. Mutta mukava kumminkin.

Oletko sitä mieltä että mopokortin ikärajaa EI tarvitse nostaa?

Sami-96

Vierailija

Olen sitä mieltä että mopokortin ikärajaa ei tarvitse nostaa.

Oletko sitä mieltä, että koulu on hyödyllinen?

Vierailija

Kyllä nyt täytyy sanoa että mopokortin ikärajaa pitäisi nostaa, mitä nyt sivusta olen katsonut niiden menoa mopoillansa. (Ja tähän liittyy just se mopojen virittely ja aivot narikkaan tyylinen ajo mm. koulun pihalla. Vaikka kyllä niitä viisaitakin ajajia varmasti löytyy, mutta enemmistö näyttää - ainakin täälläpäin - rikkovan lakia sen mopon kanssa.)

//Argh, liian myöhään. : D Onhan se koulu hyödyllinen, mutta välillä tuntuu että jankataan turhia asioita joita ei elämässä sitten myöhemmin tarvitse.

Oletko sitä mieltä, että joulu pitäisi viettää kotona?

Vierailija

Olen! Kuka muu opettaisi lapsille koulussa saatavat tiedot?, Eivät vanhemmat ehtisi lapsiaan opettaa, kun heillä on niin paljon kiireitä.

Seuraavalle: Oletko sitä mieltä, että enkeleitä on olemassa?

Vierailija

Minusta Joulu pitäisi viettä perheen kanssa tai sukulaisilla! Ei siis pitäisi menä minnekään kavereille aattona.

Oletko sitä mieltä että TV:stä tulee nykyisin liikaa erinlaisia visailuja tai tosi TV ohjelmia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat