Julkaisu-Pulinat

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tähän topicciin vain sellaisia asioita joista ei kannata luoda omaa toppaa.

Sama systeemi, kuin Off-Topicissa jne.. mutta keskustelu liittyy vain ja ainoastaan julkaisuihin.

No laitetaan nyt kiertämään kysymys, kuka on jo hankkinut uusimman taskarin?

Elikkäs taskarin nro. 359?

En oo vielä itse lukenu, mutta aion sen tänään illalla tehdä..

Kävinkin tänään tuolla Prismassa, ja käteen tarttuivat AATK 359, AATK 131 (Uusintapainos), sekä Mini-taskari 9.

Katselin myös tuota uusinta Aikakonetta olikos se nyt numero 10..?

Ja vielä laitetaan yksi kysymys:

Minkä julkaisun olet ostanut viimeksi?

Ps. Tänne siis kaikkea pulinaa julkaisuista.

~> Ankkarock

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Heh... Hyvä topic, tällaista tarvitiinkin!

No mutta asiaan, ei, mulla ei ole uusinta taskaria. Mutta olen harkinnut ostoa. Viimeisin julkaisu taisi olla tänään Sammon salaisuus ja muita Don Rosan parhaita akkarin kaupasta. En ole sitä vielä saannut koska mä tilasin sen tänään.

Vierailija

Minullakaan ei ole uusinta akkaria. En varmaan aio hankkiakaan, sillä ostan niitä vain silloin tällöin, etten "niinku" keräile niitä. Onko kenelläkään muuten "Neljä mestaria" - kirja? Entäs "Parhaat palat 1958"? Molemmat kirjat mielestäni hyviä.

Ps. Hyvä topic.

Vierailija

Minulla on ainakin se Kolmen Caballeeron paluu-kirja. Luin myös tänäään aamulla kirjan Sammon Salaisuus ja muita Don Rosan parhaita.

Minulla ei ole uusinta taskaria:(, koska äidin mukaan luen ne niin nopeasti,(Tai kyllä luenkin, mutta ne voi lukea monesti:)) . Vaikka kyllä minä saisin omilla rahoillani ostaa, mutta ei ole oikein ollut asiaa kauppaan.

Vierailija

Kenellä on muuten kirja "Parhaat palat 1958"? Kirjan viimeisenä jaksona on "Joulu karhuvuorella" ja sen on käsikirjoittanut ja piirtänyt Carl Barks. Onko kukaan muu lukenut tuon tarinan? Minun mielestäni se on hyvä. Siitä on varmaan uudempikin versio.

Ps. Ei tarvitse tehdä turhia viestejä, joissa on vain hymiö, Hessu 111.

Vierailija

Tyttöoo7, Niitä löytää suomalaisesta ja Akateemisesta kirjakaupasta. Laitat vaan hakusanaksi Donald Duck.

Onko muuten kukaan lukenut uusinta Iines pokkaria num. 3?, ja oliko se hyvä?. Itse ajattelin ostaa sen vasta kun se ilmestyy joskus divariin myyntiin.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Jaa'a. No en omista Kolmen Caballeron Paluu- kovakantista. En omista myöskään tuota Iines-pokkari kolmosta, mutta kyllä suosittelen kumminkin, sillä molemmat Iines-pokat ovat olleet tähän mennessä loistavia tarinalaadultaan, niinpä tuskin tämäkään opus poikkeusta tekee. :p

Mitäs mieltä olette Tuplanolla-sarjasta, ja oletteko yllättyneet, että sarja jatkuu?

PS. Kiitoksia todella paljon viesteistä, jotka tähänkin topiciin on saatu. Toivoisin kumminkin lisää mielipiteitä, ja jakakaa sitä tietoa tässä topicissa, vaikka äärettömiin!

~> Ankkarock

Vierailija

Minä omistan tuon Kolmen caballeron paluu-kirjan.

Se on mahtava, kuten kaikki muutkin Rosan kirjat.

Enkä yhtään yllättynyt siitä, että Tuplanolla-sarja jatkui, tiesin sen jo etukäteen. Se jatkuu myös vuonna 2010.

Vierailija

No minä omistan Komen Caballeron paluu-kirjan ja Carl Barksin kaikki Ankalliskirjasto kirjat 1-10 ja kaikki Rosan kovakantiset ja 90 Aku Ankka-kansiota ja kaikki Ankkalinna-kirjat ja kaikki Aku Ankka-kirjat.Silleen.

Vierailija

Mä saan joululahkaksi sen Kolmen kaballeron paluun. Mulla on myös se Aku Ankka parhaat palat 1958. Ja myös vähän kaikkea muutakin. :). Hyvä topic muuten, Ankkarock! en itse ois tällaista keksinyt. :D

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Näyttä siltä että monelta löytyy kolmen caballeron paluu.No isken korttini pöytään.

Minulta löytyy:

Mikin parhaat

Minä Aku Ankka

Minä Roope-setä

Me Tupu Hupu ja Lupu

myös kaikki paitsi yksi don rosan kovakantista

kirjaa

mitäs muuta hmmm

Ankkalinnan Mailmanmatkaajat

Ankantekijät2

Carl barksin joulu

2 Aku Ankan Taskukirja

Foorumin tylsin mies.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Juuri lueskelin tuossa Aikakone 2- kirjaa. Itselläni on kolme vai olikos niitä neljä noita Aikakone-albumeita. Ne ovat mielestäni kivoja,kun niissä on tarinoita,jotka sijoittuvat johonkin historiallisiin tapahtumiin.

Mitä mieltä te muut olette noista Aikakone-albumeista?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat