joku muokkaili artikkeliani tahattomasti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Roope ankka12 Oletko kenties muokkaillut artikkeliani tähän muotoon

poistakaa tämä!!!

jos olet niin saannen huomauttaa että olen tarkistanut jokaisen artikkelin jossa mainitaan samuli-setä joten samanlaista artikkelia ei voi olla olemassa eli (jos olet tehnyt tämän niin voisitko palauttaa sen ennalleen. Kiitos!

Kommentit (11)

Vierailija

Moni on, koska on käynnissä Akupedia-projekti, ja poistamme turhia artikkeleita. Joko artikkelisi oli turha, tai semmoinen oli jo. Mikä artikkeli oli? Itsekin taisin poistaa yhden sinulta, koska teit muutaman turhan artikkelin.

/Edit: Aijaa, oliko se siis Samuli-setä? Mikä on Samuli-setä? Oli se hieman turha siis, koska se on joku tuntematon hahmo, jos se edes hahmo on.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tarkoititko kuitenkin tahallisesti?

Roope Ankka12 poisti myös yhden mun kirjoittaman artikkelin, ja sanoi, että sellainen oli jo siellä, vaan eipä ollut. Toivottavasti ylläpito tekee asialle jotakin, ettei "oikeita" artikkeleita enää poisteta.

Pitäisi saada samanlailla kuten Wikipediassa, eli pystyy laittamaan lukkoon artikkeleita, ettei kuka vaan voi niitä muokata, vaan pelkästään "parhaimmat muokkaajat".

Vierailija

samuli-setä on ollut muutamassa aku ankan lehdessä ja muussa julkaisussa tosin harvoin vaan luulempa että samuli-setää tulemme vielä tapailemaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: joku muokkaili artikkeliani tahattomasti

djlordi - 05.12.09 07:12 (ID 405739) Tarkoititko kuitenkin tahallisesti? Roope Ankka12 poisti myös yhden mun kirjoittaman artikkelin, ja sanoi, että sellainen oli jo siellä, vaan eipä ollut. Toivottavasti ylläpito tekee asialle jotakin, ettei "oikeita" artikkeleita enää poisteta. Pitäisi saada samanlailla kuten Wikipediassa, eli pystyy laittamaan lukkoon artikkeleita, ettei kuka vaan voi niitä muokata, vaan pelkästään "parhaimmat muokkaajat".

Se Samuli-setä artikkeli oli hirveän näköinen ja huonosti kirjoitettu. Pahoittelen... Djlordi, minkä "oikean" artikkelin olen poistanut? OLen muokkaillut satoja artikkeleita, joten olen voinut tehdä muutamia virheitä. Mutta periaatteeni ovat, että poistan artikkelin, tai muokkaan sitä jos:

-Se sisältää asiatonta tekstiä, kirosanoja tai muuta sellasista.

-Artikkeli sisältää linkkejä muille sivustoille.

-Artikkelin kirjoitusasu tai kielioppi on hyvin huonoa.

-Samanlainen artikkeli on jo.

-Teksti on kopioitu joltain toiselta sivustolta.

Vierailija

Lainaus:
joku muokkaili artikkeliani tahattomasti

Roope Ankka12 - 09.12.09 06:08 (ID 409777)
Lainaus:
Re: Re: joku muokkaili artikkeliani tahattomasti djlordi - 05.12.09 07:12 (ID 405739) Tarkoititko kuitenkin tahallisesti? Roope Ankka12 poisti myös yhden mun kirjoittaman artikkelin, ja sanoi, että sellainen oli jo siellä, vaan eipä ollut. Toivottavasti ylläpito tekee asialle jotakin, ettei "oikeita" artikkeleita enää poisteta. Pitäisi saada samanlailla kuten Wikipediassa, eli pystyy laittamaan lukkoon artikkeleita, ettei kuka vaan voi niitä muokata, vaan pelkästään "parhaimmat muokkaajat".
Se Samuli-setä artikkeli oli hirveän näköinen ja huonosti kirjoitettu. Pahoittelen... Djlordi, minkä "oikean" artikkelin olen poistanut? OLen muokkaillut satoja artikkeleita, joten olen voinut tehdä muutamia virheitä. Mutta periaatteeni ovat, että poistan artikkelin, tai muokkaan sitä jos: -Se sisältää asiatonta tekstiä, kirosanoja tai muuta sellasista. -Artikkeli sisältää linkkejä muille sivustoille. -Artikkelin kirjoitusasu tai kielioppi on hyvin huonoa. -Samanlainen artikkeli on jo. -Teksti on kopioitu joltain toiselta sivustolta.

Mieti silti ennen kuin poistelet mitään.

Vierailija

Olen itsekin mukana Akupedia-projektissa, mutta olen poistanut VAIN JA AINOASTAAN TÄYSIN TURHIA ARTIKKELEITA. Olen poistanut artikkelin "Donald Duck is best!" Jossa oli ainoastaan merkkejä, ja siinä luki sama, mitä otsikossa.

Elikkäs, Roope Ankka12, voisit olla varoivaisempi, mutta en syytä sinua mistään. Olisit tietysti saanut poistaa moisen artikkelin, josta en syytä laisinkaan! Olet hyvä tyyppi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat