kuka on ankan poikien isä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

elikkä kuka on ankan poikien isä onko tietoa :]:[:Z

Sivut

Kommentit (26)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Heidän isästään ei ole tietoa kellään. Sitä ei siis ole koskaan kerrottu missään tarinassa. Olisit voinut kysyä tätä jossakin muussa topicisakin.

Vierailija

Muistan, että siinä sukupuussa on Tupun, Hupun ja Lupun isä. Kasvoja ja nimeä ei kerrota, mutta sukupuuhun hänet on kuitenkin merkkattu.

Vierailija

Ei mitään tietoa. Eihän siitä kukaan tiedäkkään. :$ Niin onhan se Akun siskon aviomies tietenkin, koska Tupu,Hupu ja Lupu ovat Akun siskon poikia,mutta eihän sen nimeä tiedetä.:'(

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Lainaus:
Re: kuka on ankan poikien isä

oskari.k - 06.12.09 06:25 (ID 406880) onko joillain aku:)ankka suku puita jossa olisi tupun.hupun ja lupun isä

Minulla on. Menet vain Googlen kuvahakuun ja kirjoitat: Aku Ankan sukupuu, ja se etsii sinulle niitä, ja voit valita niistä oikean sukupuun. (Minä itse käytin tätä taktiikkaa)

Vierailija

Hänen nimensä on Daniel Ankka. Hän asuu tuntemattomassa paikassa Yhdysvalloissa Della Ankan kanssa. Ankanpoikien vanhempien piti hakea Tupu, Hupu ja Lupu pois Akun luota, kun Daniel oli parantunut, mutta silloin he huomasivat ikkunasta, kuinka hyvin nämä tulivat toimeen, eivätlä hakeneetkaan heitä takaisin.

Vierailija

Vai niin, Roope Ankka 12. Kertoisitko, mistä olet tuon tiedonjyväsesi kaivanut? Koska minä olen lukenut Roope-sedästä N.o 250 sivulta 55 Vanhan visukintun päiväkirjasta, että: ´´Eräs lukija Paraisilta kertoi, että hän muistaa 80-luvun karkkiaskeissa mainitun, että poikien isän nimi on Alfred Ankka. En ole varma, onko karkkiaskeilla todistusarvoa, mutta tässä olisi kuitenkin tutkijoille yksi johtolanka lisää tuon salaperäisen miekkosen jäljittämisessä.´´

Vierailija

Se on lienee ikuinen kiistan aihe, kuka todella on Ankanpoikien isä. Minusta olisi hauskaa, jos poikien isä olisikin jokin todella tuttu ankkalinnalainen, tyyliin Pelle peloton tai Taavi Ankka! Mitäs olisitte siitä mieltä?

-Antsu95

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: kuka on ankan poikien isä

akkari69 - 22.12.09 10:27 (ID 421966) Akun isän nimi on Daniel Ankka. Niinuin Roope Ankka 12 sanoi, se asuu jossain Yhdysvalloissa.

Mistä sinä tuollaisen voit tietää.

Vierailija

tupun hupun ja lupun isän nimeä ei tiedetä mutta minun tiedon mukaan sudenpennut joutuivat tulla akulle hoitoon koska räjäyttivät heidän isän tuolin alla raketin ja niinpä hän joutui sairaalaan.

Vierailija

hei!kysymyksessä kysytään ankan poikien isää, muutta se on sekotettu Akun isään. Akun äiti on Hortensia, ja ankanpoikien (tupu,hupu,lupu) äiti on akun sisar della. Akun tai ankanpoikien isöistä minulla ei ole tietoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat