Muoti ja kauneus-topic.

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Elikkä tämän tein teitä viihdyttämään(Erityisesti tyttöjä).Ja tänne kaikki Muodista ja kauneudesta!

Itselläni ei mitään sanottavaa ole, aloitetaan!

Sivut

Kommentit (237)

Vierailija

Ensinnäkin-hyvä topic!

Toiseksi-pisteet pois otsikosta!

Itse pysyn muodissa koko ajan, capit ja kaikki rannekeet löytyy. Luokkani tytöt joskus ihmettelee, että miten jaksan aina ostaa kaikki vaatteet, ja pysyä muodin ihmeissä mukana : D Cap on Circan musta, ja aito tietty, ja violetti "graffitiranneke" löytyy myös. Ei unohdeta myöskään hienoa Esprit-paitakokoelmaani!

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Mä oon vähän laahkaisija-muodikas. Kuljen pillifarkut ja hippipaita+tietty harmaa neuletakki päällä, Pop art-kengissä ja aina kun hoksaan jotain "muodikasta", niin naps! ja se on kaikilla. Mutta mää oon tosiaan tämmönen puolimuodikas, mutta koetan pysyä ajan hermolla ;D

Vierailija

Muodikkuushan on vain hyvä asia, itse tälläydyn ihan mukaviin vaatteisiin.

Kauneudesta en tosin tiedä yhtikäs mitään. Se onkin tyttöjen juttu.

Vierailija

Lainaus:
Re: Muoti ja kauneus-topic.

roope setä - 11.12.09 07:40 (ID 411845) Muoti on maailman turhin asia. Mihin sitä muka tarvii, ei mihinkään. Meijän luokan tytöt huomauttelee mulle jatkuvasti kun en oo muodikas. Siis Ihq Daa, ei kiinnosta P-Ä-T-K-Ä-Ä-K-Ä-Ä-N.' Kiitti kun teit tän topicin ;)

Minulle äitini ja siskoni valittavat samasta asiasta koska käytän valkoista vetoketjuhupparia ja sen alla on musta Iron Maiden FLIGHT 666 paita, kuluneita lenkkareita (kesällä), maastohousuja ja joskus lemppareitani; Jahti-vaatteita. Että tällänen juntti.

//Vihaan lissuja/pissiksiä niinkuin yksi Milja luokaltani. Hän tälläytyy joka päivä niin kuin olisi menossa häihhin. Ja sitten siskoni! Hän tällää/meikkaa joka kouluaamu 1h peilin edessä ja sen takia useasti myöhästyykin.

Mihin sitä kauneutta tarvii kun voi kasvatta lihakset? MUOTI JA KAUNEUS ON S-Y-V-Ä-L-T-Ä!!!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Muoti ja kauneus-topic.

range osku - 12.12.09 05:48 (ID 412603)

Lainaus:
Re: Muoti ja kauneus-topic.

roope setä - 11.12.09 07:40 (ID 411845) Kappas, joku joka ajattelee lähes samalla tavalla. En tosin ole noin jyrkkä.

Minulle äitini ja siskoni valittavat samasta asiasta koska käytän valkoista vetoketjuhupparia ja sen alla on musta Iron Maiden FLIGHT 666 paita, kuluneita lenkkareita (kesällä), maastohousuja ja joskus lemppareitani; Jahti-vaatteita. Että tällänen juntti.

//Vihaan lissuja/pissiksiä niinkuin yksi Milja luokaltani. Hän tälläytyy joka päivä niin kuin olisi menossa häihhin. Ja sitten siskoni! Hän tällää/meikkaa joka kouluaamu 1h peilin edessä ja sen takia useasti myöhästyykin.

Mihin sitä kauneutta tarvii kun voi kasvatta lihakset? MUOTI JA KAUNEUS ON S-Y-V-Ä-L-T-Ä!!!

Vierailija

Minun tyylini on aika emomainen. Pidän mustaa ja pieninä väripilkkuina siellä täällä neonpinkkiä,-keltaista,-vihreää,-ja sinistä. Mutta emojen iskulause: Emo is not what you look like, it`s what you feel. Meikkinikin on vähän rock-mainen, ei silti liian raskas.

T-Loorietta

Vierailija

Mä seuraan muotia jonkun verran, mutta pysyn aika maanläheisissä väreissä. Välillä jotain muoti-juttujakin näkyy mulla, esim. Nomination ilmestyi heti kun se tuli muotiin. (Nythän se ei enää ole muodissa)

Tavallaan on ihan hyvä jos on "oma tyyli", eikä koko ajan pukeudu muotivaatteisiin, mutta jokainenhan tekee mitä itse tykkää.

Tällainen topic on ihan hyvä olla, kunhan pysytään tässä yhdessä.

Ja kivahan tämä onkin! :)

Vierailija

Kokeilkaa Palmoliven nutra fruit suihkusaippuoita! Ne tuoksuvat ihanilta ja tekevät hyvää iholle!

-Henrietta Hanhi, uutta verta jo vuodesta 2011-

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En tiedä kummastakaan mitään..: D

Muodista inhoan ns. massamuotia, kaikkea sellaista kummallista, mitä näkee useamman kuin joka toisen päällä. Oikeasta muodista en tosiaan tiedä oikein muuta kuin sen, että sitä ei näe kaduilla, eikä sellaista oikein kukaan käytä. Massasuosion saaneista asioista ehkä suurimmat inhokkini ovat leggingsit (kuka sai uskoteltua, että pitkät kalsarit käyvät housuista?) ja Uggit, jäätävän rumat lyttänät tossukat. Crocsit ja kaikki niiden kaltaiset muovimonot ovat ehdoton no-no nekin.

Mitähän tuosta kauneuspuolesta osaisi sanoa.. Katson kyllä, minkä näköisenä lähden minnekin, mutta haluan näyttää enemmän tietynlaiselta (=sopivan synkeältä) kuin kauniilta. Tai mieluusti olisin kauniskin, mutta äh.: D

Lainaus:
loorietta: Meikkinikin on vähän rock-mainen, ei silti liian raskas.

Käyttelen kosmetiikkaa itsekin varsin runsaalla kädellä, mutta en sentään (toivottavasti: D) mitään pandakajaleita väsäile. Aina on pakko olla kynsilakkaa ja jos lähden kauppaan tai sitä kauemmas, pitää ehdottomasti meikata. En kuitenkaan sanoisi tässä olevan kaunistautumistarkoituksia, vaan lähinnä yritän olla vähemmän suohirviö. Meikkaaminen on prosessinakin kivaa, muistuttaa vähän maalaamista..: P Ja onhan sitä varmempi olo, kun on naamansa lankannut eikä au naturel. Ainakin mulla.

Vierailija

Lainaus:
Whondhy: Crocsit ja kaikki niiden kaltaiset muovimonot ovat ehdoton no-no nekin.

Crocsit on mukavat kengät. Käytän kesällä yleensä vaan crocseja, ne saa helposti jalkaan ja ovat mukavat.

Jos vaatteita haluan, valitsen yleensä sellaisia vaatteita jotka on kivan näköisiä ja mukavia päällä. Mä en seuraa muotii paljonkaan. Yleensä mulla on kylmemmällä päällä mustat verkkarit : --D ja huppari. T-paidat on usein Tykkimäki paitoja, kun sukulainen on ollu töissä siellä. : --P Ja jos farkkuja käytän, ne ei saa olla 70-luvulta tai muuten leveälahkeiset, pillifarkut on joskus ihan kivat.

Kesällä shortsit.

Ripsiväriä joskus laitan jos siltä tuntuu, kynnet täytyy lakata säännöllisesti jne. Tällä hetkellä mulla on kuluneet lakat kynsissä, peukut on siniset (alla liila) ja muissa on pinqqi liukuvärjäys. : --P

Vierailija

Hmm muoti. Täytyy kyllä sanoa, että muoti on itselleni melko tärkeä asia. Pukeutumalla edes hieman muodikkaammin, saan itselleni paremman itsetunnon siitä. Silloin on paljon mukavampaa liikkua ihmisten ilmoilla.

Yleinen teinien massamuoti ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Ainut massamuotiin liittyvä asukokonaisuus on leggingsit, joita käytän melko paljon. Mielestäni ne ovat kyllä housut siinä missä muutkin. Tärkeää on mielestäni vain, että nämä eivät näy läpi. Tarpeeksi pitkä toppi tai paita pitää vain olla.

Muista vaatetuksista haluan sanoa, että pidän erityisesti topeista, joihin yhdistelen eri asukokonaisuuksia.

Neuleita, villatakkeja ja eri paitoja. Huivit ovat hyvin tärkeitä minulle, joten yhdistelen asuihini melkeinpä aina jonkinlaisen huivin. Niitä minulle onkin jo kertynyt hyvän määrän.

Itse asiassa itselläni on hyvin omalaatuinen muotitaju.

en paljoakaan seuraa sitä, vaan kehitän sitä itse koko ajan.

Ehkä katselen joskus lehditä mikä on in tällä hetkellä, mutta muuten luon asukokonaisuudet päästäni, enkä lehdistä seurailemalla. Tässä nyt hieman omasta muotikokemuksestani.

_-Mathilda

Ankkari
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Muoti? Mitä on muoti? Lökäpöksyt ja metrin räppilippa päähän vai? Jos se on sitä. niin ehdottomasti EN seuraa muotia. Olen koko ala-asteen pitänyt yleensä verkkareita ja jotain mukava paitaa, eli jotain mukavan tuntuista. Noh, nyt kun menin yläasteelle niin äiti sai minut hankkimaan itselleni farkut. Niistä en tykkää, mutta kai niitäkin joskus täytyy pitää, jos vaikka muita housuja ei ole puhtaana.

Sekavaa höpötystä, mutta tiivistän tuon yhteen lyhyeen lauseeseen: En seuraa muotia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat