Sairaudet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä olen juuri tällä hetkellä kipeä, nuha, yskä ja kuumetta on. (kurkkuukin koskee)Kuinja moni on ny kipeä, kun on tämä flunssa aika??

Kommentit (14)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Viimeksi olin 2 viikkoa sitten kipeänä, ja syynä siihen oli se H1N1-rokotus. Ennen sitä olin viimeksi kipeä muutama vuosi sitten varmaankin. Aika harvoin olen sairaana ollut.

Vierailija

Lainaus:
Sairaudet

djlordi - 10.12.09 01:24 (ID 410091) Viimeksi olin 2 viikkoa sitten kipeänä, ja syynä siihen oli se H1N1-rokotus. Ennen sitä olin viimeksi kipeä muutama vuosi sitten varmaankin. Aika harvoin olen sairaana ollut.

Sama homma mullakin, mutta en ollut silloin vain pois koulusta (H1N1).

Vierailija

Lainaus:
Re: Sairaudet

futaaja123 - 10.12.09 01:35 (ID 410095)

Lainaus:
Sairaudet

djlordi - 10.12.09 01:24 (ID 410091) Viimeksi olin 2 viikkoa sitten kipeänä, ja syynä siihen oli se H1N1-rokotus. Ennen sitä olin viimeksi kipeä muutama vuosi sitten varmaankin. Aika harvoin olen sairaana ollut.

Sama homma mullakin, mutta en ollut silloin vain pois koulusta (H1N1).

aivan sama juttu

Vierailija

Mä olen jo sairastanut H1N1 - viruksen. Olin poissa viikon koulusta. Pari päivää oli kamala kuume ja sitten se hellitti.

Vierailija

Oli tuossa viime sunnuntaina vähän yrjö-tauti mutta se ei johtunut mitenkään sikainfluenssa-rokotuksesta,vaan siitä kuin en pessyt käsiä koko joulukuussa ja kaikenlaisia pöpöjä sillä välin iski.Mutta minulla oli tämän viikon keskiviikkona nhaa se johtui taas siitä kuin olin koko joulukuun sortseilla ja T-paidalla ulkona pitkät päivät.Tuntuu nyt siltä että joku tauti iskisi.Otin siksi jo syyskuussa sikainfluenssa rokotteen koska oli iskemässä minuun ja minä tunsin että sikainfluenssa iskisi ja juoksin äkkiä ottamaan rokotuksen.Mutta kuumetta ei ole pitkiin aikoihin näkynyt ja sillä selvä.

Vierailija

Olin tänään kotona koulusta kun sain toissapäivänä H1N1 rokotteen ja eilen minulla oli kuumetta ja kova päänsärky.Tänään vielä särkee päätä ja kättä tietenkin mutta jaksoin silti tulla tietokoneelle.:)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Sairaudet

Lordittaja - 10.12.09 02:58 (ID 410188)

Olin tänään kotona koulusta kun sain toissapäivänä H1N1 rokotteen ja eilen minulla oli kuumetta ja kova päänsärky.Tänään vielä särkee päätä ja kättä tietenkin mutta jaksoin silti tulla tietokoneelle.:)

Sama... Täysin sama vaiva ja sama tekijä...

Vierailija

Mä en oo ollu vähään aikaan kipee mutta minä sairastan aika usein mikreeniä. Erittäin pahaa päänsärkyä johon tarvii tavallista vahvemmat särkylääkkeet. Siis normi päänsärkyy vahvemmat. Tai mä ainakin tarviin.

Se ei oo yhtään kivaa. Inhoon olla kipee.

Vierailija

No minä en ole kipeä, mutta minulla on pieni pitkäaikainen sairaus, LIEVÄ syömishäiriö. Tai siis olen 5-9 kiloa alipainoinen :D En tunne itseäni mitenkään väsyneeksi yms, mutta kun noin paljon on alipainoa... Mutta tunnen itseni normaaliksi, olen vain tällainen vähän hoikempi tyttö.

-MummoAnkka123, I ? Street Dance!

//anteeksi vaan touhoaaja, en katsonut (taaskaan) päivämäärää, ja ei vanhoihin topiceihin kirjoittaminen ole kielletty. Olen vielä uusi käyttäjä, en osaa olla AA:n sivuilla, minulla on vielä rutkasti aikaa opetella. Anteeksi, pitääkin miettiä tahdonko enää täällä käydä, kun en päivämäärääkään osaa katsoa :P

Vierailija

mummoankka123, onko sinun pakko nostaa tälläisiä ikivanhoja unohdettuja topicceja koska jotkut ovat joskus siitä valittaneet (jopa minulle)

Touhoaaja - AA.fi:n teräspalleissa ja pelihalleissa, mutta ajaa ohuot ja touhuaa ja tuhoaa jopa ruoat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat