Onko käyttäjät sinun jotkut käyttäjät vähentyneet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikossa on ehkä vähän virheitä mutta korjaan ne myöhemmin.Eli siis onko jotkut käyttäjät sinun mielestä vähentyneet?Minusta on kyllä monta mutta ei jaksa luetella.Eli laita tähän keskusteluun ne käyttäjät jotka ovat sinun mielestäsi vähentyneet,kiitos.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Pöllöpöö,5lauri,Ati,Miiil..,adz ja OttoAnkka! Nuo neljä ekaa ei taida oikeita fanei olla.Itse olen ollut alusta loppuun![/quote]

Myös Sohvaperuna on vähentynyt...

Vierailija

Akkari69 miksi kopioit suoraan toisten viestit kun niitä voisi lainata. Mutta täältä on vähentynyt kaikki parhaat käyttäjät ja ne jotka edes välittävät Aku Ankasta eivätkä ole vain spämmäämässä täällä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Onko jotkut käyttäjät mielestäsi vähentyneet?

MeRakastammeAnkkaa - 10.12.09 07:38 (ID 410817) Tuo on järkipuhetta.Kaikki lopettaa ja huonoja sieniä kasvaa.Harmillista:'(

niin:( Todella harmillista

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Onko jotkut käyttäjät mielestäsi vähentyneet?

MeRakastammeAnkkaa - 10.12.09 07:31 (ID 410800) Juu.Eipä ole niin enää Sohvista näkynyt.

Kääk! Ei kai.... no,kyllä minä täällä joka päivä käyn,vaikka se saattaa tuntua,että käyntimäärä on vähentynyt.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
MeRakastammeAnkkaa: Tuo on järkipuhetta.Kaikki lopettaa ja huonoja sieniä kasvaa.Harmillista:'(

No, no. Olenhan minä vielä täällä. :) Ennen taukoani kyllä meinasin lopettaa, mutta en sitten viitsinytkään, kun sentään olen ankkafani. Mutta en ainakaan ihan vielä aio lopettaa. Joo, se on harmi kun hyviä käyttäjiä lähtee pois. Täällä heitä tosiaan tarvitaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Onko jotkut käyttäjät mielestäsi vähentyneet?

aku!!63 - 10.12.09 08:14 (ID 410929)

Eikös Minttu-Alisakin ole vähentynyt?

Olen "vähentynyt". :) Oikeastikin, olen vähentänyt käyntiäni näillä sivustoilla, koska ei ole ollut aikaa kirjoitella tänne. Nyt taas yritän olla aktiivisempi, kun ei ole enää kokeita. Paitsi historian koe tänään. Luen siihen tälläkin hetkellä Skypessa kaverini kanssa. Siis takaisin asiaan: Aion käydä täällä huomattavasti useammin kuin nykyään, nyt käyn vain pari kertaa viikossa. Näkymisiin.

M-A

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

"Onko joku käyttäjä vähentynyt?" ("Onko joku käyttäjä lisääntynyt?")

No ainakin kaikki Aktiivisimmat kirjoittajat-listalla olevat käyttäjät ovat vähentäneet käyntiään tällä sivustolla reippaasti. Valitettava asia, oli niin mukava joskus jutella täällä heidän kanssaan. Olisipa (melkein) kaikki taas niin kuin vuoden 2008 touko-kesäkuussa.

Vierailija

En nyt oikein hoksannut mitä otsikko tarkoitttaa, muuta varmaankin se tarkoittaa, että kenen viestimäärä on vähentynyt.

Minusta ÂNKKÂ:n viestit on vähentynyt. Ja paljon kirjoitti viimeksi sillloin kun rekisteröytyi.

Vierailija

Lainaus:
Re: Onko jotkut käyttäjät mielestäsi vähentyneet?

Valterville - 10.12.09 06:51 (ID 410739) Hmm..Ainakin Kolmas Caballero

JUPPE-SETÄ ON KOLMAS CABALLERO!!! (Sori, että huusin)

-Poo?e A???a12

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat