missä kaikki alla luette akkaria?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuten otsikko jo kertoo tai kysyy ihan miten vaan. mä ainakin luen sitä lähes joka paikkassa esim. ruoka pöydässä samalla kun syön, vessassa, koulussa, sängyssä ihan missä vaan.

Kommentit (12)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Minun täytyy myöntää,että ihmettelin aluksi otsikkoa, mutta sitten hokasin,että siinä lukee "missä kaikkialla luette...", mutta tuo kaikki ja alla oli vain kirjoitettu erikseen.

Itse luen Aku Ankkaan missä milloinkin huvittaa. Ruokapöydässä en lue, paitsi ehkä joskus silloin,kun syön aamiaista. Yleensä omassa huoneessa lattialla ja kyllähän sitä tulee vessassakin käydessä lueskeltua.

Vierailija

No minä luen melkein joka paikassa.

Luen koulussa, mutten sentään oppitunneilla.

Sitten luen itse asiassa aina ruokapöydässä,yleensä vessassa, usein sängyssä,lattialla, ja tuossa tietokonepöydällä missä teen usein läksyt ja piirrän. Sitten luen tietysti paaaaljon muissakin paikoissa mutta en jaksa kirjoittaa niitä.

PS.Sori, jos tuli kirjoitusvirheitä.

Vierailija

Minä luen yleisesti sängyssä, lattialla, ruokapöydässä, vessassa ja monissa muissa paikoissa. Muuten, voisitko kirjoittaa yhdyssanat yhdyssanoiksi? Sillä otsikko oli "missä kaikki alla..." Kaikki alla? Kaikkialla olisi ollut oikein... Sorgge, jos tämä loukkasi sinua ;D

Vierailija

ruokapöydässä, sohvalla, lattialla, autossa, kirjastossa, odotushuoneissa silloin kun niissä on akuja, sängyssä, tietokonepöydällä ja kaikkia en jaksa kirjoittaa

Vierailija

Luen yleinsä illalla sängyssä.. Ja joskus päivällä sohvalla.. Mutta tällä hetkellä ongelmani on että olen lukenut jo kaikki Taskarini!! (Ja niitä on yli 200...)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat