Kerro itsestäsi MITÄ VAAN

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä idea on se että voi kertoa vaikkapa noloista sattumuksista tai vaikka mitä harrastaa

tai muuten vain itsestään!

Alkaa!

Eka mä kerron mitä mä harrastan!

Soitan kitaraa ja rumpuja. En omista lemmikkiä.

(Mä kerron kaiken joka on nähtävänä profiilissa)

On käynyt kaiken laista noloo ja sillee!

No teidän vuoro.

Kommentit (12)

Vierailija

Ulkonäkö: Minulla on lyhyet vaaleat hiukset ja silmä lasit.

Harrastukset: Harrastan talvella kaukalopallo noin 2-5 kertaa viikossa ja kesällä jalkapalloa tulee potkittua.

Siinäpäs oli vähän tietoa.

Vierailija

Näkyy profiilista:http://www.akuankka.fi/profiilit/38271#38271

En harrasta tällä hetkellä mitään.

Haluaisin harrastaa show dancea.

Lemmikkinä on kilpikonna.

Perheeseen kuuluu (minun lisäkseni) äiti, isä ja kilpikonna.

Lempisarjakuvani on Aku Ankka.

Odotan innolla joulua.

Minulla on vaaleat hiukset.

Pidän kaikesta, missä saa käyttää luovuutta.

Vierailija

Melko hyvin lähti käyntiin!

Kaks lempikäyttäjää on jo vastannu!

Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitos ja ylistys!

Mitä mä tänne oiken kirjotan!!??

Vierailija

Noo... Mulla on pitkäit vaaleat hiukset ja siniset silmät.

Harrastan judoa, partiota ja ratsastusta.

Minulla on kaksi lemmikkiä: neitokakadut Hali ja Jali.

Eipä tässä muuta...

Vierailija

No, kerron vähäsen minusta:

Noloja sattumuksia en kehtaa kertoa, kaikenlaista on sattunut vuosien varrella. ;)

Harrastan salibandya, harjoitukset ovat kolme kertaa viikossa, pelejä n. joka toinen viikonloppu. Harrastukseksi voi laskea myös piirtämisen.

Olen koulussa ihan hyvä oppilas, käyttäydyn hyvin ja saatan ehkä saada joulutodistukseen ruotsista kympin.

Vierailija

No kerrotaan sitten.

Olen keskikokoinen ja ruskeahiuksinen poika. Minulla on vihreät silmät. Aikalailla luonteeltani samanlainen, kuin Aku. Koulussa ei ole tullut erinomaista menestystä. Soitan rumpuja ja luen sarjakuvia. Olen usein pelleilemässä kylällä parhaitten kaverieni kanssa. Lempi juoma on Eurosopperi (koululaisten nimitys energiajuomalle, jota myydään eurolla) ja ruoka hampurillainen. Eipä ole oikein muuta erityistä.

Vierailija

Olen tyttö, ja minulla on ruskeat, olkapituiset hiukset, jotka on vähän kiharat.:)

Harrastan partiota ja kuviskerhoa. Olen yläasteella, ja koulussa menee hyvin.

Vierailija

Olen tyttö, minulla on edessä pitkät ja takana lyhyet hiukset. Minulla oli kissa(Miina), mutta se kuoli. Minulla on myös toinen kissa, Michael Jackson ja olen eläinrakas.

Vierailija

Mä oon tällainen vähän lyhyenpuoleinen likka, yläasteella olen. Koulu on alkanut kiitettävästi, ja se näkyy kyllä todistuksessa. Meillä ei ole lemmikkejä, koska äitini piano-oppilaan äiti (Jos tajusitte...) on allerginen kaikille karvaisille eläimille, ja he käyvät täällä meidän kotona pianotunneilla. -.-' Mutta MINÄ en todellakaan soita pianoa, viulu on minun alaani. Sitä minä olen harrastanut kolmevuotiaasta, eli kokonaiset 10 vuotta! =o Muita harrastuksia on ratsastus ja piirtäminen, mutta piirto ei ole ihan suoranainen harrastukseni, piirtelen usein kotona, kun on HYVIN tylsää. Mitäs muuta tähän keksisi... No, tässä on nytkin aika paljon tietoa minusta, joten lopetan tähän.

Vierailija

Ja minä rakastan pelaamista!! Nintendolla ja muilla vempaimilla!! Rakastan myös kaikenlaisten koneiden rukkaamista. ;)

Vierailija

Mä oon tyttö ja harrastan telinevoimistelua ja soitan pianoa. mulla on pari pikkusisarusta. Lemmikkejä meillä ei ole mutta haluaisin koiran.

mun hiuksen on tumman ruskeet n. olkapäille ulottuvat. Silmälaseja mulla ei oo ja mun silmät on aika tummat. mä oon suunnilleen 160 cm. pitkä Koulu on menny nyt tässä alussa ihan hyvin ja ihan hyvän todistuksenki sain.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat