Mikä teitä harmittaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Avautukaa, kertokaa, mikä teitä harmittaa.

Malliin:

-mainokset

-huonot topicit

-kaikki

jne.

Minua harmittaa...kun ei ole joulu-aiheista näyttelyä.

Jatkakaa.

Kommentit (13)

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Listani:

-Koulukiusaaminen

-Rehtorini

-Sipuli on loppu...nyyh..

Tuo rehtori on kyllä hirveä, eikö:

Kun hän pitää kässän tunnit, hän puhuu enkkua ja sanoo näin jälkeen jäänelle: Hyvä,hyvä!(Sellasella äänellä)

Ja epäilee kaikkia, kuten sitä että olin tulossa sairaaksi.Mutta iskihän mulle silloin SIKA!

Vierailija

Joo! toi on hyvä!

-rehtori! se on niin... en sano mikä.

-ja koulukiusaaminen.

Hyvä MeRakastammeAnkkaa! Just noin.

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Kemian/fysiikan opettajani. Hän ei koskaan tee kokeita oppilaiden kanssa, pistää vain kirjoittamaan vihkoon, ku hän raivostuu hän hakaa kirjalla pöytää tai paukattaa ovea. Tässä torsatina hän oli kuulemma sanonut yhdlle entiselle luokkalaiselleni joka on nyt pienryhmässä, että ----

Anteeki ruma kielenkäyttöni.

Vierailija

Lainaus:
Re: Mikä teitä harmittaa?

MeRakastammeAnkkaa - 11.12.09 05:50 (ID 411648) Listani: -Koulukiusaaminen -Rehtorini -Sipuli on loppu...nyyh.. Tuo rehtori on kyllä hirveä, eikö: Kun hän pitää kässän tunnit, hän puhuu enkkua ja sanoo näin jälkeen jäänelle: Hyvä,hyvä!(Sellasella äänellä) Ja epäilee kaikkia, kuten sitä että olin tulossa sairaaksi.Mutta iskihän mulle silloin SIKA!

Ei vedä vertoja entisen kouluni opettajalle ja nykyisen koulun rehtorille.

Entisen koulun opettaja: Huutaa niin kovaa että yksi Jesse hyppäsi ikkunasta ulos (Totta!)

Nykyisen koulun rehtori: Huutaa naamalle niin että sulki lentää ja Jesse (sama) rupesi itkemään kun reksi huusi.

Vierailija

Hömm,

Se että eräs parhaista kavereistani vaihtaa koulua,(nyyh, I miss you Sam!)

Se että tuli huono todistus(minun mittapuullani)

Hömm, on kaikkea muutakin mitä EI jaksa mainita, se on sitten moikka!

Cammi
Seuraa 
Liittynyt17.6.2010

Harmittaa se, että ns. "viholliseni" seuraavat minua ja kaveriani joka välitunti. Ollaan kannettu kaunaa kolme tai neljä vuotta kohta. Ne on tulleet kerran jopa puhumaan meille jota me ei osattu ollenkaan odottaa... ja läksytkin harmittaa. :(

Vierailija

Valituslista:

- Eräs tekemätön projekti, joka pitäisi olla ensi perjantaina valmis..

- Inhottava opettaja. Ei osaa pitää poikia hiljaa.

- Koulu ylipäätänsä... :' (

- Sormeni, jonka onnistuin vääntämään jotenkin oudosti.

- Jalkani, jonka onnituin myös vääntämään jotenkin. Keskiviikon kymppivälkästä lähtien se on ollut kipeä. Pitäisiköhän jo alkaa huolestua..?

: O

Vierailija

Se että en pääse tänään harkkoihin, ja se että kaverini ei pääsekkään huomenna minulle yökylään. BYÄÄHÄÄÄ. ___ Läppä___ Kyllä vähän ketuttaa. :Z

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat