Ärsyttävintä tällä hetkellä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi!

Kaikki varmastikin tajuavat tämän topan idean: Kerro mikä sinua ärsyttää juuri TÄLLÄ hetkellä?

Aihe voi liittyä mihin vain, esim. AA.fi-sivustoon, kouluun, arkielämään jne. Ei sitten mitään yhden lauseen pätkä-viestejä, vaan kerro miksi juuri se asia ärsyttää sinua.

Tänne vaan kirjoittelemaan omia ärsytyksen kohteita!

Minua ärsyttää se, kun iPodistani loppui muisti ja nyt joudun poistelemaan sieltä biisejä. Ärsyttävää on myös se, että en ole saanut ketään kaveriani katsomaan kanssani elokuvaa Saiturin Joulu, josta pitää tehdä arvostelu kouluun maanantaiksi. Eniten ärsyttää kyllä se, että kaverin polvi on turvonnut kun hän eile kaatui jäämäessä, eikä tänään tai huomenna voi tulla meille, vaan on juuri tällä hetkellä lääkärissä.

Nämä asiat minua juuri nyt ärsyttävät!

M-A

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Eikä! Nyt ärsyttää kyllä se, että meidän luokalla on 5 oppilasta joilla on koira. En voi mennä heille koska jos olen samassa tilassa koiran/kissan/hamsterin jne. minulla menee hengitys tukkoon. Astmani ei paljon asiaa paranna. Toinen uusi ärsytys on VIIKONLOPPUSIIVOUS! Pitää imuroida, pyyhkiä pölyt ja siivota muutenkin. Ei ole reilua!

M-A

Vierailija

Hei M-A, tuo profiilikuva ei oikein sovi sinulle, suosittelen vaihtamista takaisin siihen entiseen. Tunnistin sinut aina siitä :D

Minua ärsyttää tällä hetkellä väsymyksestä johtuva päänsärkyä ja aamutokkurassa oleminen :(

Vierailija

Lainaus:
Roope Ankka12

Hei M-A, tuo profiilikuva ei oikein sovi sinulle, suosittelen vaihtamista takaisin siihen entiseen. Tunnistin sinut aina siitä :D

Heh, en aio tätä kuvaa pitääkään. Näytin sen vain MRA: lle ehdotuksena hänen profiilikuvakseen. Vaihdan tämän takaisin kun MRA vastaa kuka tulee seuraavaksi-topiciin, että on nähnyt ehdotukseni. :D

Vierailija

Minua ärsyttää tällä hetkellä se, että pikkuveli-raukkani on kipeä ja yskii tuossa vieressä. (Miksei hän voisi parantua?!)

Ja toinen asia mikä ärsyttää minua, on se, että minulla on nälkä!! (Mutta en jaksa hakea ruokaa...)

Vierailija

Ärsyttää että minun pitää tänään käydä tekemässä vuoden joulu ostokset. Mikä meinaa sitä että pitää kävellä kauppakeskuksessa 20 kilometriä jotta löytäisin jotain hyvää. :(

Vierailija

Nyt kyllä ärsyttää! Asun Lahdessa ja tulin äsken kauppakeskus Triosta. Ostin sieltä kortteja ja kirjekuoria. Ajattelin olevani valmis lähettelemään joulukortteja, mutta unohdin ostaa POSTIMERKIT! Olempas aikamoien välkky...Täytyy sitten tehdä uusi kauppareissu...

M-A

Vierailija

Mun kaveri ei maksa mulle sen rahoja jotka kuuluu mulle. Ja täälä ärsyttää yks topicin nostelija viesti määrän perässä.

Vierailija

Nyt kyllä ärsyttää! Koneeltani on hävinnyt Skype jo useampaan kertaan. Joudun lataamaan sen aina uudelleen ja uudelleen. Johtuisiko Windows 7 joka meillä on käyttiksenä? No, toivotaan että nyt se Skype jäisi koneelle!

M-A

Vierailija

Ärsyttää nämä seuraavat asiat:

-Olen ollut viikon ihan tukossa, ilma ei kulje...

-Youtubessa mikään video ei näytä toimivan! Ja se myös että muffinssit ovat loppuneet;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat