Fecci

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tein Feccistä keskustelun, koska hänestä ei lyötynyt topiccia, ja minusta hän on ansainnut oman topicin!

Fecci piirtää yleensä pitkiä seikkailusarjoja taskareihin ja Roope- setiinkin. Akkarissa en ole ainakaan ikinä nähnyt Feccin sarjoja, joten uskallan väittää, ettei Akkarissa ole koskaan nähty hänen sarjoja. Taskareissa hänen sarjojaan on pilvin pimein. Tänä vuonna Feccin sarjoja on ilmestynyt minun laskujen mukaan 7, eli ihan kiitettävästi (mukaan ei ole laskettu taskaria Painovirhe.

Fecci on piirtää myös Mikki- sarjoja, viimeisin löytyy Taskarista numero 357 nimellä Mustakaavun voimavarkaus. Feccin sarjat yleensä "avaavat" taskarin, eli ovat johtosarjoja. Myös Taikaviitta- sarjoja hänen kynästään on syntynyt. Yksi ehkä mielenkiintoisin Feccin Taikkis- sarja on taskarissa numero 323, yövuoro. Sarjan nimi on Jadekettu. Kantsii lukea!

Nyt siis perinteisesti mielipiteitä tästä taiteiliasta, hänen sarjoistaan ja piirrosjäljestään, parhaasta sarjasta teidän mielestä, tai mistä tahansa Fecciin liittyvästä.

Mielestäni yksi parhaimmista hänen sarjoistaan on joku vaikka "Salainen ihailia", joka lyötyy taskarista numero 354!

Ja eikun kirjoittelemaan!

-Antsu95-

Kommentit (6)

Vierailija

Muutin otsikkoa, hän on nimeltään Fecchi, ei Fecci.

Kyllä, hän yltää kolmossijalle minun TOP 3 PIIRTÄJÄT - listassani. Paras sarja minkä häneltä olen lukenut on 32 sivuinen 'Mestaripelaajien mestarikokki', löytyy taskarista 342, eli Saksipotkusta, ensimmäisenä tarinana. Olen lukenut tarinan 'Salainen ihailija', ihan hyvä, löytyy todella taskarista 354, Pallo hallussa nimisestä.

Vierailija

Eikö Fecchistä todella ole jo keskustelua?? Olin aivan varma, että olisi! Mutta ei kai sitten ole...

Asiaan. Eli Fecchi on hyvähkö piirtäjä, tosin ei se silti uppoa minun kuin veitsi sulaan voihin. Ei jaksa kirjoittaa enempää :(

Vierailija

En oikein tykkää.Tyyli on liian lennokasta ja hieman rumaakin.

Suosikkini on Vicar.

Taskareista ei löydä niitä parhaimpia piirtäjiä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Fecchi

MillaMagia8 - 13.12.09 10:20 (ID 413066) Eikö Fecchistä todella ole jo keskustelua?? Olin aivan varma, että olisi! Mutta ei kai sitten ole... Asiaan. Eli Fecchi on hyvähkö piirtäjä, tosin ei se silti uppoa minun kuin veitsi sulaan voihin. Ei jaksa kirjoittaa enempää :(

En minä ainakaan löytänyt, katoin kaikki sivut läpi, ja hakusanaksi laitoin "Hae keskusteluista"- kohtaan Fecchin nimen. Ei lyötynyt juuri mitääm.:o

-Antsu95-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat