Signeeratut albumit/lehdet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Raikasta sunnuntaiaamua kaikille vaan.

Eilen tuli käytyä keskisillä Don Rosaa tapaamassa.

Hän signeerasi 8 kpl Akkareitani, 2 kpl julisteita

ja Musta Ritari-albumini. Kysymykseni kuuluu, mikä on näiden arvo ja kuinka paljon se nousee?

Kiitos etukäteen! :)

Kommentit (13)

Vierailija

Arvosta en tiedä enkä kuinka paljon se nousee, mutta minuakin kiinnostaa, koska sain Rosan nimmarin keskiviikkona Lahdessa kirjoihin Temppeliherrojen kätketty kruunu ja Roope Ankan elämä ja teot 2, sekä minulla on ennestään nimmari Roope Ankan elämä ja teot ykkösessä.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

KÄÄÄÄÄÄÄK!! Mä en tienny että Rosa kävi Suomessa, KÄÄÄK!!!

Mulla on Rosan signeeraama Sammon Salaisuus kirja jossa on myös hänen piirtämä Roope Ankka kuva.

Seuraava mikä mulla on, on Neljä Mestaria kirja jossa on kaikkien neljän mestarin signeeraukset.

Sitten viimeinen on Ankantekijät 11 jossa on molempien Ankantekijöiden signeeraukset ja molemmat piirsivät kuvan kirjaan.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Signeeratut albumit/lehdet

___Aku Ankka___ - 13.12.09 07:50 (ID 413916) KÄÄÄÄÄÄÄK!! Mä en tienny että Rosa kävi Suomessa, KÄÄÄK!!! Mulla on Rosan signeeraama Sammon Salaisuus kirja jossa on myös hänen piirtämä Roope Ankka kuva. Seuraava mikä mulla on, on Neljä Mestaria kirja jossa on kaikkien neljän mestarin signeeraukset. Sitten viimeinen on Ankantekijät 11 jossa on molempien Ankantekijöiden signeeraukset ja molemmat piirsivät kuvan kirjaan.

Joo, kävi Rosa tossa viikonloppuna Tuurissa. Minäkin huomasin vasta sen lauantaina, eikä keretty lähtee sinne asti. :( Harmi, no joskus muulloin sitten.

Minulla löytyy vain yksi singeerattu albumi, neljä mestaria, jonka sain Akkarin päätoimittajalta Jukalta. Itse en ole valitettavasti Ankka- taiteilioita nähnyt. :(

Toivottavasta joskus nään!;)

-Antsu95-

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:

TuplaQ - 13.12.09 11:29 (ID 413182)

Raikasta sunnuntaiaamua kaikille vaan.

Eilen tuli käytyä keskisillä Don Rosaa tapaamassa.

Itsekin lauantaina siellä pikaisesti kävin, mutta en edes nähnyt Rosaa missään, en kyllä pahemmin etsinytkään. Oli kyllä kauheat jonot siellä, kun ostin vain hammastahnan :). 11 kassaa auki, ja itse odotin jonossa n. 10 minuuttia.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Minulla(kaan) ei ole käsitystä noiden Rosan signeeraamien teosten arvosta, mutta eikös se ole arvokkain itselle? Tunnearvoa. :) Rosan signeeraamia albumeita/lehtiä/kovakantisia on kuitenkin sen verran Suomessa, että eivät ne mitään huippuarvokkaita varmaan ole. Kuitenkin jonkin verran niiden arvo toki nousee, jos on nimikirjoitus ja/tai piirros mukana. Eniten kirjan/lehden hinta riippuu kuitenkin sen kunnosta. Jos omistaa huonokuntoisen kovakantisen tekijän nimmarilla, ei siitä kuitenkaan kovin paljoa varmastikaan tarjottaisi.

Itselläni on nimmarit ainoastaan kirjassa Hollantilaiset mestarit. Eli May ja Bas Heymansin, Wilma van den Boschin ja Michel Nadorpin nimikirjoitukset löytyvät kovakantisestani Hollantilaiset mestarit.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sanottaisiinko, että Don Rosan nimmari on Suomessa niin yleinen, että se nostaa julkaisun arvoa vain ehkä noin. 10-20€. Esimerkiksi Carl Barksin nimmareista saatetaan pyytää irtonakin päälle sataa euroa per kipale.

Itseltäni löytyy tällaiset:

- Don Rosa (20 kpl. Kaikissa Rosa-kirjoissa, joissakin tuplana, lehdissä, julisteissa, ja vielä A6-pahvilla.

- Kari Korhonen (9 kpl. Esimerkiksi kirjoissa Neljä mestaria ja Naurettavat naapurit.)

- Daan Jippes (7 kpl. Esimerkiksi kirjoissa Ankantekijät 1 ja Ankantekijät 10.)

- Freddy Milton (5 kpl. Esimerkiksi kirjassa Ankantekijät 10 ja A6-pahvilla)

- Mau Heymans (5 kpl. Kirjassa Hollantilaiset mestarit, joita löytyy 3 kpl, + A6-pahvilla)

- Bas Heymans (5 kpl. Kirjassa Hollantilaiset mestarit, joita löytyy 3 kpl, + A6-pahvilla)

- Wilma van Den Bosch (4 kpl. Kirjassa Hollantilaiset mestarit ja A6-pahvi)

- Michel Nadorp (4 kpl. Kirjassa ja pahvilla)

- Ferioli (4.kpl. Kirjassa Neljä Mestaria ja A6)

- Rodriques (4 kpl. Kirjassa Neljä Mestaria ja A6)

- Wanda Gattino (4 kpl. Kirjassa Neljä Mestaria ja A6)

- Giorgio Cavazzano (2 kpl. Kirjassa Ankantekijät 8 ja A6-pahvilla)

- Kai Vainiomäki (1 kpl, vuoden 2006 Aku Ankka-lehdessä)

- Carl Barks (1 kpl, noin 250-300€:n arvoisessa Mickey Mouse in color-kirjassa)

- Floyd Gottfredson (1 kpl, noin 250-300€:n arvoisessa Mickey Mouse in color-kirjassa)

- Marco Rota (1 kpl, Nahkakantisessa Ankantekijät 4-kirjassa, jota on painettu 200kpl)

Ja kyllä aitoja piirroksiakin löytyy: Daan Jippes, Freddy Milton, Wilma van Den Bosch, Kari Korhonen, Michel Nadorp, Mau Heymans, Bas Heymans, Don Rosa...

Ja tässä samalla: Itsekin kävin Lahdessa viime viikolla, Mikkiksen tapaan. Miltäköhän mahdoit näyttää ja... ; )

-Akuhullu

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Signeeratut albumit/lehdet

___Aku Ankka___ - 13.12.09 07:50 (ID 413916)

KÄÄÄÄÄÄÄK!! Mä en tienny että Rosa kävi Suomessa, KÄÄÄK!!!

Mulla on Rosan signeeraama Sammon Salaisuus kirja jossa on myös hänen piirtämä Roope Ankka kuva.

Seuraava mikä mulla on, on Neljä Mestaria kirja jossa on kaikkien neljän mestarin signeeraukset.

Sitten viimeinen on Ankantekijät 11 jossa on molempien Ankantekijöiden signeeraukset ja molemmat piirsivät kuvan kirjaan.

Onko sinulla serkku nimeltä Teemu?

Vierailija

Minulla ei ole yhtään nimmaria, mutta uskon että ne ovat arvokkaita.

Ainakin niihin sisältyy varmaan tunnearvoa:D

Haluaisin Don Rosan nimmarin ja olisi ihanaa puhua hänen kanssaan akkareista:D:)

Vierailija

Lainaus:

TuplaQ - 13.12.09 11:29 (ID 413182) Raikasta sunnuntaiaamua kaikille vaan. Eilen tuli käytyä keskisillä Don Rosaa tapaamassa. Hän signeerasi 8 kpl Akkareitani, 2 kpl julisteita ja Musta Ritari-albumini. Kysymykseni kuuluu, mikä on näiden arvo ja kuinka paljon se nousee? Kiitos etukäteen! :)

Moi. Olitko siellä lauantaina? Jos olit niin mäki olin. Don signeerasi Roope Ankan elämä ja teot 1 ja 2 jotka sieltä ostin. sain myös nimmarin yhteen julisteeseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat