Kertokaa kiinnostavin uni jonka olette nähneet.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis ei tarvitse kirjoittaa koko unta jos se on liian pitkä, mutta tehkää siitä tiivistelmä.

Minä näin kerran semmosen unen, jossa oli minä, pikkuveljeni ja muutama meidän kaveri. Me olimme sonnustautuneet ninjapukuihin. Meidän piti mennä yhteen luolaan joka johti jonkun läskin tyypin omistamaan linnakkeeseen. Hänellä oli kätyreinä pikkuluurankoja jotka heittelivät pääkalloja toisilleen ja viimeinen laittoi sen koriin. Lopulta me tuhosimme linnakkeen.

Nyt on teidän vuoronne kertoa joku uni.:)

Kommentit (10)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Näen ihan kahjoja unia, pitäisi varmaan kirjoittaa niitä ylös. Osa niistä on ihan sekopäisiä, osa hauskoja ja osa ahdistavia. Yhdessäkin unessa (joka kesti varsin kauan) yritin päästä kuolemaa pakoon, mutta se aina löysi ja saavutti minua. Ei kovin pirteä uni.

Eräs uneni on jäänyt mieleen todella vahvasti. Kävelin siinä isäni kanssa läheisessä metsässä, joka oikeasti sijaitsee talomme lähellä. Minulla oli koko ajan sanoinkuvaamattoman ahdistunut olo, olin varma, että kohta sattuu jotain. Olin oikeassa, sillä kohta puun takaa hyppäsi joku mies, joka mitä ilmeisemmin tappoi mut. Tähän mennessä olin seurannut unta "omin silmin", mutta nyt näkökulmani vaihtui, ja tarkkailin tilannetta ylhäältä päin. Näin oman ruumiini metsässä osittain puuta vasten ja isäni siinä vieressä.o_0 Oli ihan kiva herätä.

Viime yönä näin taas ties mitä unia, mutten muista niistä mitään.: / Jotain hassua se oli, sen muistan.: D Liittyi jotenkin kouluun..

Vierailija

Emt. Outoja on ollut. Tässä muutama:

-Koulussamme pidettiin jokin konsertti ja meidän piti kiivetä vuorelle hakemaan liput sinne.

-Olimme luokkamme kanssa citymarketissa ja ja laskimme portaita patjalla. Jostain tuli asiakas joka kysyi mitä täällä myydään. Sanoin jotakin rumaa ja mies osoitti minua sädepyssyllä. Sitten otin jonkun kaverini mukaan ja jostain syystä kaverilla oli krikettimaila. Menimme juttelemaan tyypin kanssa joka kertoi olevansa tohtori "Aaltopyssy" ja halusi tappaa minut. Sitten syljin hänen kengälleen ja minä ja kaverini menimme meille ja pahis seurasi. Sitten kaverini kuukahti ja otin hänen Krikettimailansa. Tohtori "Aaltopyssy" laittoi jonkun sähköpallon minua kohti jonka murskasin krikettimailalla.

-Joku uni kakkoselta jossa oli lohikäärme ja kaikki pojat muuttuivat zombeiksi ja tytöt syötiin. Ja jotenkin lohis voitettiin ja kaikki pelastuivat.

-Lenneltiin pitkin koulua Jetpackeilla

-Usein että lentelen jossain, hypin kallioilta.

-Oltiin sateella jossain kalliolla ja jotkin pojat sateessa(ne olivat siitä ihmeen "kidnation" ohjelmasta, ne pojat) ja minä sisällä. Sitten yksi tippui ja jäi verta, mutta sää muuttui aurinkoiseksi.

-Koulumatkalla jokin kroko tuli vastaan minua ja kaveriani.Kaverini pääsi mutta kroko tarttui minun jalkaani ja kavelin sitten loppuelämäni kroko jalassani roikkuen.

En muista enenpää, siinä oli nyt joitain :D

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minäkin näen usein aika erikoisia unia, mutta eikös ne unet melko usein olekkin aika erikoisia.

Minäkin muistan nähneeni tässä viimeisimmän kuukauden sisään sellaisen jonkulaisen vaellus-unen, jossa olin vaeltamassa jossain metsässä. Mitään pahaa siinä ei muistaakseni tapahtunut, mutta siinä piti aina aika ajoin vaihtaa olinpaikkaansa "mökistä" toiseen. Eli siitä päätellen vaellusreitti oli mitä ilmeisimmin todella pitkä. Siinä unessa oli mukana jonkinlaisia kanjoneita ja sellaisia.

Sitten lauantainvastaisena yönä minä näin jotain unta Salkkareista. Se oli käytännössä vanhankertausta, mutta tavallaan toisin/eri sanoin. Muistan unestani kohtauksen, jossa Salkkareitten Katariina valitteli ex-miehelleen Miikalle, että on nukkunut yöllä vain pätkiä, jolloin niihinkin oli tullut Sara vaivaamaan.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Näin kerran sellaista unta että olin hukkunut mutta vielä elossa. Minä melkein tukehduin kun näin sitä unta se oli ahdistava uni.

Vierailija

Kiinostavin?

Kerran näin unta että olin kävelemässä kadulla yksin. Sitten joku ihmeen tulihirviö tuli siihen ja lähti jahtaa mua. Sitten mä menin jonnekkin kauppaan ja se muuttui myyjäks. Sitten se sanoi jotain sellasta että "maailman loppu tulee vuonna 2008!" vaikka sillon oli jo vuos 2009! Onneks koska oon osittain taikauskonen!:D

Vierailija

Nään, noh, lievästi ilmaistuna aivan sekopäisen älyttömiä unia. Joissain lennän, toisissa olen kala-supermies ja kolmansissa jotain ihan muuta.

Kerronpa nyt yhden, koska muita ei muistu:

Olin kävelyllä jossain todella ruuhkaisessa kaupungin keskustassa, kunnes yhtäkkiä kaikki hiljeni ja yläpuolellleni ilmestyi lokkiparvi! Ne kiertelivät ja kaartelivat minua ja olivat aikeissa hyökätä. Sitten äkkiarvaamatta muutuin itsekin lokiksi ja nousin jonnekin yläilmoihin...

Sen pituinen se.

Aika kahjo, vai?

Vierailija

Luojan kiitos,en olekaan yksin pölhöjen unieni kanssa.

Yksi uniesimerkkini oli,kun olin kumisena hahmona partioleirillä.

Toisena esimerkkinä näin olevani joku wannabe-Digimon-hahmo,joka seikkaili monikerroksisessa omakotitalossa ryhmän kanssa kiipeämällä kerroksia ylöspäin.

Kertoisin lisää ja tarkemmin,jos muistaisin.

Retarded,eikö? -.-'

Vierailija

Itselläni oli vähän outoja, ja sama homma kuin Wondylla, näen joskus kaikenlaisia unia. Useinmiten ne ovat ihan mukavia, mutta joskus tulee vähän ahdistusta. Kiinnostavin uni jonka olen nähnyt oli tämmöinen:

-Yksi oli tälläinen: Olin jossain vuorella, ja siellä näkyi dinoja ja sun muuta muinaista. Mulla oli mukana Legon Bionicle-osia, ja osa niistä putosi maahan. T-Rex kuuli, kun sen takana kilahti Bionicle-osia, ja se kääntyi katsomaan. Olin jähmettynyt pelosta, kunnes kuulin vain äänen, joka kuului jollekin varmasti kuolleelle, koska se kuulosti aika "kärsivältä". Se sanoi: Hiivi kallionkoloon, ja pysy siellä! Sittenhän tietty tein niin, ja dino ihmetteli, miksei sen takana ollutkaan mitään. Sitten uni päättyi kuin seinään, mutta mua jäi kiinnostamaan, minne Bionicle-osat katosivat. Sitten yritin uudestaan nukahtaa, ja uni jatkui. Kun T-Rex oli lähtenyt, kävin hakemassa osat. Sitten menin takaisin koloon, ja löysin sieltä luolan johon oli aukko, josta mahduin. Menin sinne, ja löysin telineen, jossa oli kirja jonka nimi oli "Aika ennen aikaa-entiseen palaaminen". Luin sen, ja yhtäkkiä heräsin sängyssäni. Käytin kai sillä jotain aikakonetta : D

Vierailija

Pelottava uni, Jones Duck. Osaan muuten ennustaa unista koska meillä on eräänlainen unikirja.

Tässä on pari näkemääni unta:

-Olin Titanicila, ja yhtäkkiä se rupesi uppoamaan.

Juoksin laivan peräosaan ja huomasin että vieressäni oli muutama kaverini.

-Olin kävelemässä metsässä joka on aivan talomme lähellä ja yhtäkkiä edessäni oli susia. Juoksin karkuun minkä kintuistani pääsin. Yhtäkkiä edessäni oli setäni. Hän ampui sudet. Kiitin häntä ja kävelin kotiani kohti. Kaverini olivat pihassa. Kun olin kertomassa susista heille, niin pian ympärillämme oli taas susia. Juoksin niitä pakoon kaverieni kanssa ja... on aika myöhä. Jatkan huomenna. Öitä!

Vierailija

Osa unistani on sellaisia että Sisu pistää minut jäähylle!

Mutta kerron toisenlaisesta unesta:

Kaikki luokkani pojat (paitsi eräs ja eräs) Meitä siis oli viisi. Olimme päässeet tulevaisuuteen. Sitten huomasimme että se ei ollutkaan tulevaisuus, vaan pian saimme selville että paikan nimi jossa olimme oli ''Maailma jota ei koskaan ollut, mutta piti olla''. Ja siellä näimme asiat aivan toisella tavalla kuin oikeassa maailmassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat