Kauneimmat joululaulut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En tämmöstä topicia löytänyt joten nyt teen sen. Eli kävitkö/oletko käynyt kuuntelemassa Kauneimpia joululauluja ja mikä/mitkä ovat mielestäsi kauneimmat laulut.

Minusta Sydämeeni jolun teen, Varpunen jouluaamuna ja Joulumaa ovat hyviä. Ja hupi lauluista ehoton ykkönen on Pakollinen joulu, kakkosena Sika, kolmosena Kuusivarkaisiin ja nelosena joku Jope Ruonansuun laulu, en muista nimeä.

Kommentit (9)

Vierailija

Vai että kauneimmat joululaulut? Kauniita ovat ainakin Sydämeeni joulun teen ja Jouluyö, juhlayö.

Vähän humoristisimmista hyviä ovat ainakin Joulumaa ja... En tiedä muita oikein. Mutta kaikki joululaulut ovat hauskoja ja tunnelmallisia!

Vierailija

Varpunen jouluaamuna on mun ehdoton suosikki! (: Sillä on niin surullinen historiaki... ):

Kivoista joululauluista suosikkina on varmaan Juice Leskisen SIKA! ?

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Kauneimmat joululaulut

Kiiranna - 16.12.09 04:15 (ID 416170) Varpunen jouluaamuna on mun ehdoton suosikki! (: Sillä on niin surullinen historiaki... ): Kivoista joululauluista suosikkina on varmaan Juice Leskisen SIKA! ?

Olen samaa mieltä. Varpunen jouluaamuna on hyvin hieno joululaulu ja samalla myös hyvin surullinen.

Vierailija

Kulkuset on ehkä minun suosikkini. Varpunen jouluaamuna on tosiaan hyvin kaunis laulu ja Lumivalkeaa on minun mielestäni kiva laulu.

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:

Kiiranna - 16.12.09 04:15 (ID 416170) Kivoista joululauluista suosikkina on varmaan Juice Leskisen SIKA! ?

Sama täällä! Ja niistä rauhallisemmista lauluista ehkä Petteri Punakuono.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kauneimmat joululaulut

Don McAnkka - 16.12.09 04:27 (ID 416194)

Lainaus:

Kiiranna - 16.12.09 04:15 (ID 416170) Kivoista joululauluista suosikkina on varmaan Juice Leskisen SIKA! ?

Sama täällä! Ja niistä rauhallisemmista lauluista ehkä Petteri Punakuono.

Tiesittekö muuten, että Petteri Punakuono on todennäköisesti naaras poro. Urokset pudottavat sarvensa joulun alla. (Tai joskus mutta jouluna niillä ei oo sarvia.)

Vierailija

Joulumaa ja Sydämeeni joulun teen ovat kauneimmat ?

Sitten vähän toisenlaisia joululauluja jotka ovat hyviä: Mamban Joulu Peruttu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat