Mikä oli ensimmäinen taskarisi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä oli siis ihka ensimmäinen taskari, minkä sait, ja milloin sait sen?

Minun ensimmäinen taskarini oli Maailman rikkain ankka, taskari nro. 101. Sain sen ollessani 5-vuotias, jos oikein muistan.

Viestiä kehiin! :)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Eka taskarini oli oliko se isojalanjäljillä.Ps:Omistan kaikki taskarit vaikka en ole joitain taskareita itse.

Vierailija

Lainaus:
Mikä oli ensimmäinen taskarisi?

Sienikarkki - 14.12.09 04:50 (ID 414353) Mikä oli siis ihka ensimmäinen taskari, minkä sait, ja milloin sait sen? Minun ensimmäinen taskarini oli Maailman rikkain ankka, taskari nro. 101. Sain sen ollessani 5-vuotias, jos oikein muistan. Viestiä kehiin! :)

Minunkin ensimmäinen taskarini oli Maailman rikkain ankka, sain sen ollessani 6- vuotias.

Vierailija

eka taskarini oli kolmesataa numero 300 sain sen joululahjakasi 2004jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjkassssöafdjlkgjlkfhgfkjhgfjhgfjhgkfjhgeg

Vierailija

Ensimmäisen taskarin sain 4-5 -vuotiaana äitini tutulta, jolla kävin useasti kylässä (ihme kyllä, menin sinne aivan yksin... :D ). Taskari nro. 234 ja sen nimi on Intiaanikesä. Koska pidin kyseisestä taskarista niin paljon, hän antoi sen minulle. Olen lukenut sen varmaan miljoona kertaa... (En olekaan muuten lukenut sitä pitkään aikaan. Pitäisikö tästä mennä...?)

Vierailija

Ensimmäiset taskukirjani olivat 249 ja 250. Sain ne molemmat samaanaikaan Marraskuussa 2000. OLin silloin 2-v. Varttitonnin revin palasiksi ja söinkin siitä jotain. Salaliitto oli jostain syystä jäänyt norkoilemaan kaapin ylimmille hyllyille ja se on yhä hyllyssäni. Seuraava taskarini oli 274: Polttava ongelma. Sen jälkeen 294 josta kiinnostus ja keräily kumpusi. Ensimmäinen Aku Ankka -lehteni oli sen sijaan N.o 44 vuosikertaa 1998. Olin 3 kk vanha. Tämä on mielestäni hyvä keskustelu.

Vierailija

Lainaus:
Re: Mikä oli ensimmäinen taskarisi?

viittafani - 14.12.09 04:57 (ID 414364)

Mun eka taskari on nokkapokka(328)en muista millon sain.

munkin eka oli nokkapokka. sain sen synttärilahjana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat