Tekijät-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tähän mun keksimään topiciin voitte laittaa mitä vin tekijöihin liittyvää. Esim.

1)Joku VS joku tekijä

2)Arvostella tekijöiden piirtotyylejä

3)Millaisia ovat esim.Don Rosan tarinat ovatko ne Hyviä vai Huonoja?

Tämä on myös toiselta nimeltään tekijäkeskustelu. Sellanen on kyllä jo erikseen, kun vs.tekijät, mut tää on vähän eriasia. Tästä topicista ei tartte tulla mikään maailman pisin, sais se 3-8 sivua riittää. Toivottavasti tämmöstä ei ole koskaan ennemmin tehty. Ilmoittakaa, jos on tehty. Mä pistän tähän nyt eka aiheen, joka kuuluu näin:

''Millainen Barksin piirtotyyli on mielestäsi?''

Tässä sama sääntö, saa laittaa vain kolme ''kysymystä'' per viesti. Vastata saa paljon enemmän. Nyt vain vastailemaan!!!!!!!!!!!!!

-Akkari69-

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:
Millainen Carlin piirtotyyli on mielestäsi?

Meinaatko nyt Carl Barksia? Olisi ollut helpompaa kysyä, mitä pidät Barksin piirrostyylistä, niin kaikki tajuaisivat, kenestä on kyse. Tänne ei olekaan kukaan vastannut milloinkaan. Ihmeellistä. Hyvä topic nimittäin! Carl Barksin piirrostyyli on loistavan selkeä, yksinkertainen ja kaunis. Mutta piirrokset eivät vedä vertoja hänen käsikirjoituksilleen.

Vierailija

Lainaus:
Tekijät-topic

Roope Ankka12 - 29.12.09 09:48 (ID 427520)

Lainaus:
Millainen Carlin piirtotyyli on mielestäsi?

Meinaatko nyt Carl Barksia? Olisi ollut helpompaa kysyä, mitä pidät Barksin piirrostyylistä, niin kaikki tajuaisivat, kenestä on kyse. Tänne ei olekaan kukaan vastannut milloinkaan. Ihmeellistä. Hyvä topic nimittäin! Carl Barksin piirrostyyli on loistavan selkeä, yksinkertainen ja kaunis. Mutta piirrokset eivät vedä vertoja hänen käsikirjoituksilleen.

Mitäpä tuohon lisäämään...

Olen kaikessa samaa mieltä!

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Lainaus:
Re: Tekijät-topic

akkari69 - 31.12.09 12:38 (ID 429363) Tämä oli ihan hyvä topic.

Joo, on se. Minkä takia tänne ei vastata?

No, Barksista ei jäänyt paljon vastattavaa, joten vastaan Don Rosasta. Rosalla on sellainen pikkutarkka kynänjälki, mutta käsikirjoitukset eivät ole Barksin veroisia. Don Rosalla on myös paljon vitsejä sarjoissaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Tekijät-topic

SuperÄijä - 01.01.10 09:17 (ID 430108)
Lainaus:
Re: Tekijät-topic akkari69 - 31.12.09 12:38 (ID 429363) Tämä oli ihan hyvä topic.
Joo, on se. Minkä takia tänne ei vastata? No, Barksista ei jäänyt paljon vastattavaa, joten vastaan Don Rosasta. Rosalla on sellainen pikkutarkka kynänjälki, mutta käsikirjoitukset eivät ole Barksin veroisia. Don Rosalla on myös paljon vitsejä sarjoissaa.

Kyllä niitä vitsejä riittää

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

No niin nyt sitten ilmoitan akkari69:lle, että minäkin olen tehnyt tälläisen samanlaisen topicin jo kauan sitten ja se lukottettiin, joten eikö tämäkin pitäisi siis lukottaa, koska on olemassa tuo ankkapiirtäjät-topic, jonka varjolla minun Tekijät-topicini lukotettiin.

~JKP

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat