Mitä huonoa on...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okei. Tässä on Tarkoituksena sanoa mitä huonoa on esim: Joulussa? Tässä esimerkki:

Allu: Mitä huonoa on vesisateessa?

Kille: Sitä että kastuu!

Kille: next: mitä huonoa lumessa?

Ja niin edespäin...

Alkaa! Mitä huonoa on lumessa?

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Heh! Tämäpä on hauska topic!

Huonoa lumessa on se, että jos joutuu kosketuksiin kyseisen aineen kanssa, tulee nopeasti kylmä!

Mitä huonoa on jalkapallossa?

EDIT: Kääkkis! aku!!63 ehti ensin. No, vastaan nyt hänelle ja jatketaan minun kysymykselläni.

Kännyköissä on minun mielestäni huonoa se, että niihin lisätään koko ajan jotain uusia ja turhia ominaisuuksia...

Vierailija

Se menee rikki helposti!

Next: Miä huonoa on tietokoneessa?

Aargh NO huonoa on jalkapallossa se että saan niin helposti haavoja siitä!

Oho tuleepa paljon viestejä etten pysy edes mukana!

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Hmm.. Vaikea.. Jalkapallossa huonoa on se, että siinä voi jalkapallo osua kovasti esim. mahaan, ja se sattuu. En keksi muuta, se on kiva laji! :)

Edit: Tietokoneessa on huonoa se, että siihen voi tulla vakoilu-ohjelmia ja tiedot saattavat paljastua. Seuraava: Kesä.

Ps: 3500 viestini!

Pps: Jatkettaisiinko nyt tuolla kesällä? :)

Vierailija

Tapsa unohdit seuraavan! no minäpä laitan.

Mitä huonoa on wiissä?

No kesässä on huonoa se että on joskus TOSI kuumaa. seuraava on mun 200. viestini!

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Nintendo Wiissä on huonoa.. Ööh.. Ehkä huonot räiskintä- ja tappelu-pelit. Itse en pelaa niitä, eikä ne kiinnostakkaan minua. Ps: Meillä on Nintendo Wii, sain viime jouluna joululahjaksi. :)

Edit: Ääh! Taas joku ehti edelle! No tv: ssä on huonoa k-18 ohjelmat. :P Seuraava: MP3-soittimet.

Vierailija

Netissä on huonoa se, että siellä on kaikkia turhia ja huonoja nettisivuja, ja että kaikki tieto luotettavallakaan sivulla ei välttämättä ole totta.

nxt:Mitä huonoa on koirissa?

Vierailija

Vai että Aku Ankassa? En keksi nyt ainuttakaan huonoa juttua kyseisestä rakkaasta vaappujastamme!

Mitä huonoa on limsassa?

EDIT: No voihan! Taas tuli päällekkäisviesti, tällä kertaa Sohvapotun kanssa. Jatketaan siis hänen kyssärillään.

Vierailija

Autossa on huonoa se, että voi tapahtua kolari ja käydä tosi huonosti. Auto kolhiintuu helposti.

nxt: Mitä huonoa on omassa kodissasi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat