Omat www sivut.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minun kotisivuni sijaitevat tuolla --- käykää ihmeessä katsomassa.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Jaa eikö kukaan halua käydä katsomassa tai sanoa että onko itsellä omat kotisivut. Jos haluatte käykää jättämässä terveisenne vieras kirjaan ja sanokaa myös jos teillä on omat kotisivut.

Tali
Seuraa 
Liittynyt13.5.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Omat www sivut.

Elkku1000 - 16.12.09 06:38 (ID 416462)

Ja muuten ei se kauheasti kai haittaa siis se linkitys juttu.

Ei se varmaan kauheesti, Sulla on ihan ok sivut. käy munkin sivulla!

Vierailija

Minulla ei ole omia kotisivuja, mutta olisihan kiva tehdäkkin sellaiset...

Onko tuo "suntuubi" ilmainen paikka, johon voi tehdä omat kotisivut?

Vierailija

Itse olen ylläpitänyt erilaisia kotisivuja jo useamman vuoden ajan, tällä hetkellä minulla ei ole muita kuin blogi, mutta piakkoin hommaan oman domainnimen (= esim. ankistit.com, domainit ovat maksullisia), voisin tulla ehkä joskus sen tänne linkkaamaan : D

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Omat www sivut.

Enriqueta97 - 16.12.09 06:40 (ID 416464)

SunTuubi on ilmainen ja suomenkielinen kotisivujentekosivusto, sitä kannattaa kokeilla alkuun :D Minä tosin siirryin SunTuubilta melko nopeasti tekemään nettisivuja Webs.com'issa, jos osaa englantia melko hyvin, kannattaa kokeilla sitäkin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Omat www sivut.

Elkku1000 - 16.12.09 06:38 (ID 416462) Ja muuten ei se kauheasti kai haittaa siis se linkitys juttu.

ihan kivat sivut varmaan mut miten sä teit ne omat netti sivut?

Vierailija

Lainaus:
Re: Omat www sivut.

Viiru - 16.12.09 06:40 (ID 416465)

Itse olen ylläpitänyt erilaisia kotisivuja jo useamman vuoden ajan, tällä hetkellä minulla ei ole muita kuin blogi, mutta piakkoin hommaan oman domainnimen (= esim. ankistit.com, domainit ovat maksullisia), voisin tulla ehkä joskus sen tänne linkkaamaan : D

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Omat www sivut.

Enriqueta97 - 16.12.09 06:40 (ID 416464)

SunTuubi on ilmainen ja suomenkielinen kotisivujentekosivusto, sitä kannattaa kokeilla alkuun :D Minä tosin siirryin SunTuubilta melko nopeasti tekemään nettisivuja Webs.com'issa, jos osaa englantia melko hyvin, kannattaa kokeilla sitäkin.

Kiitos Viiru, olen nyt rekisteröitymässä.

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse olen tehnyt nettisivuja jo useita vuosia ihan word: llä. Joskus tein sivuja myös EasyHtml: llä ja sen jälkeen DreamWeaver: llä. Nyt oon pari viikkoo sitte siirtyny tekemään sivuja Joomla!: lla. On sen kans vielä vähä hakemista. Se siinä harmittaa, kun siinä on lähes kaikki valmiina eikä itselle jää sivuilla paljoakaan tekemistä.

Sivuja oon tehny jo varmaan n. 10. Osa aivan hupisivuja, osa yritysten nettisivuja. Käykääpä kattomassa mun ensimmäinen Joomla!: lla tehty sivu: ---- Tuo on eräs minun järjestämä turnaus, joka pelataan HockeyArenassa. ---

Nuo sivut on laitettu 000webhost:iin, koska se on ainoa ilmainen palvelin, joka tukee php:tä ja Mysql:iä, jonka löysin (Joomla! käyttää php:tä ja Mysql:iä).

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat