McDuck: Legenda elää

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olisi asiaa McDuckista (Meniköhän nimi edes oikein?).

Viime kesänä McDuck oli lähes kaikkien suosikkikäyttäjä- minunkin- , mutta silloin minä lopetin täällä käymisen. Kun tulin tänne jatkamaan noin viikko sitten McDuck oli hävinnyt eniten viestittäneiden listalta. Minua rupesi ihmetyttämään se, että mihin hän katosi. Lopettiko hän täällä käymisen? Rupesiko hän spämmäämään ja hänet karkotettiin? Ja nyt noin viikko myöhemmin kysyn teiltä, jotka olette olleet täällä sillä välillä: Mihin McDuck katosi! Toivon että kaikki esittävät oman mielipiteensä. Toivottavasti joku tuntee hänet ja kysyy häneltä.

//djduck

Kommentit (4)

Vierailija

Tarkoitatko legendaarista McDucky:a. Siis ei McDuck, vaan McDucky.

-Mac Ducky

Oli vuoden 2008 kesän ylivoimaisesti aktiivisin käyttäjä. Hänen aktiivisuutensa ei perustunut huolimattomiin ja perustelemattomiin viesteihin, vaan järkevään viestin kirjoittamiseen. Hän oli tuolloin todella suosittu. Mac Ducky aiheutti suurta kohua viime vuoden heinä/elokuussa. Hän jopa väliaikaisesti lopetti täällä käymisen, mutta palasi takaisin.

Vierailija

McDuckylla on Julle Ankanpään mitalli. Olen kuullut siitä joskus, mutta en ole koskaan ennen nähnyt sitä, ennenkuin nyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat