Onkos Aku Ankka ekstra aivan turha?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se ei vain tuo oikeaa "fiilistä" Aku Ankkaan.

...Turha tapaus...

(6)

Sivut

Kommentit (23)

nahtis
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Onkos Aku Ankka ekstra aivan turha?

aku!!63 - 18.12.09 07:12 (ID 418262)

Minulle tulee Aku Ankka extra ja minusta se on ihan kiva eikä turha.

Jaa, no minullekkin tulee se, mutta siinä vääriä hahmoja, joita ei edes Aku Ankkaan kuuluisi.

Esim:Jose Cariocan -/Panchiton seikkailut. (ehkä myös Matami mimmi)

(9)

Vierailija

Miten niin turha? Perustele väitteesi kunnolla. Onhan se kivaa lukea muitakin Disneyn sarjiksia. Miksi sitten tilaat jos se on turha? Se ei todellakaan ole turha.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Minusta Sarjis-exstra on hyvä lehti,vaikka sitä minulle ei tulekaan, mutta divareilta saan niitä halvalla. Lehdessä on mukana harvinaisempia hahmoja,mikä on mukavaa,koska heitä näkee hyvin harvoin (esim. Veli Kani jne..)

Lisäksi lehdessä on paljon enemmän tarinoita kuin Akkarissa,koska Sarjis-exstrassa on monia pieniä tarinoita ja sitten on vähän pidempiä tarinoita, mikä on tosi mukavaa. Akkarissa sarjikset ovat yleensä Aku-painotteisia ja Sarjis-exstrassa saa lukea muitakin Disney-sarjakuvia, mikä on mukavaa.

Vierailija

Ei exstra ole turha! Se on hauska lehti. Veli Kania, Sepe Sutta ja Matami Mimmiä on vain ihan liikaa:(Sander Gulienin sarjiksia on myös hieman liikaa, Sander Gulien ei kuulu suosikkipiirtäjiini.

Vierailija

Ei ekstra ole turha! On kiva välillä lukea muidenkin hahmojen tarinnoita koska aku ankka lehdessä ei juurikaan ole tarinoita esimm Sepe Sudesta ja Matami Mimmistä.

Vierailija

Eihän se mikään turha oo. Minulle ei tule sitä ja olen kirpparilta onkinut vain 2 numeroa, mutta ok se silti on varmaankin. Voisi tietysti joskus mielenkiinnon vuoksi pistää vuoden tilaus vetämään. (6)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat