W.I.T.C.H.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä on keskustelua sarjakuvasta W.i.t.c.h.

Minä tykkään kyseisestä sarjakuvasta. Will on paras hahmo. Tiedättekö muuten, että Witchiä piirtävät myös jotkut Aku Ankan piirtäjät?!

Kommentit (15)

Vierailija

Piirtääkö?! Kiitos tiedosta Kaisakoo!:D:)

Minä luen niitä W.I.T.C.H kirjoja. Minulla on niitä runsaat 9 kpl:tta.:D

Tykkään niistä paljon.

Minun lempi henkilöni on ehdottomasti Irma! hehee:D

Me saatiin tänään todistukset ja mulla on VIIS 8...:( alamäkeen menee koska keväällä mulla oli vaan kaks 8. Mutta toisaalta mulla on kaks 10:ii ja loput ysejä:D

Sori kun aloin puhua todistuksista. Sopii vaan Irmaan kun silläkin on aika huonot todistukset:D:)

Vierailija

Mun lempihahmo on Will, mutta luonteeltani muistutan eniten Irmaa! Ainakin omasta mielestäni. Hei, laittakaapa Witch-tytöt TOP-5 järjestykseen!

Mun:

1. Will

2. Hay Lin

3. Taranee

4. Irma

5. Cornelia

//Yhdessä Witch-lehdessä kerrottiin että Witchin piirtäjät todellakin piirtävät myös Aku Ankkaa.

//Minulla on 2 Witch aikakirjaa. Aikakirjat 1 ja 2.

Vierailija

Minulla on Witch aikakirjay 1,2 ja 9.

Ja sit lehtiä kasoittain! :)

TOP-5 LISTA

1.Will

2.Irma

3.Hay Lin

4.Taranee

5.Cornelia

Vierailija

Olen joskus 2 vuotta sitten ehkä pitänyt witch:istä, mutta nykyään pidän sitä hiukan tylsänä.. Olen antanut Witch -sarjikseni pois, silti minulla on vielä 2 Witch-kirjaa...

Vierailija

Luen itse w.i.t.c.h.-sarjakuvaa tykkään tosi paljon.

TOP-5 LISTA

1. Taranee

2. Cornelia

3. Will

4. Irma

5. Hay Lin

W.i.t.c.h. on tullut joskus telkkarista. Tietääkö joku tuleeko sitä enää?

Vierailija

No, TUPU-HUPU-LUPU: Sitä ei minun mielestäni enää näy. On tullut, olen katsonut. Nyt nelosella näkyy Kapteeni Flamingoa, Vaihdokit yms... Eli eipä enää W.i.t.c.h:iä telkkarista tule.

Sitten aiheeseen, tytöt TOP-5 järjestykseen!:

1.Will

2.Irma

3.Taranee

4.Hay Lin

5.Cornelia

Juu, no onhan se W.i.t.c.h ihan okei. En voi sanoa itseäni super-faniksi, mutta ihan tavallisesti haluan lukea...

Vierailija

Itse en W.I.T.C.H:iä enää niin kovin innokkasti seuraile. Ennen tuli ostettua melkein joka kuukausi tuo sarjakuvalehti ja seurattua TV-sarjaa. Mutta kun ikää on tullut lisää, into on hiukan lopahtanut. Voin tietenkin lukea sitä silloin tällöin, mutta ei sitä tule kaupasta ostettua. Suosikki-lehti on kiilannut W.I.T.C.H.: in tilalle. Joten en yleensä lue W.I.T.C.H.: iä. Ainiin, se TOP-5:

1. Irma (Vesi)

2. Hay Lin (Ilma)

3. Taranee (Tuli)

4. Will (Energia)

5. Cornelia (Maa)

M-A

//Miten ihmeessä vastasin tähän aiheeseen??? Ken tietää...

Vierailija

Witch on TOSIHYVÄ sarjis. kirjoja löytyy yli 30,GBA-peli on olemassa,kaikki kolme DVDeetä,lukuisia kyniä löytyy... en rupee ees luettelemaan mitä kaikkee Witch-kamaa mulla on. huone on lähestulkoon tapetoitu Witch-julisteilla ja lehtiä on aika paljon, tosin ei kaikkia. :[ olen todella suuren luokan fani. luokalla ei oikein ymmärretä suurta innostustani.:( mun op-5 on:

1.Irma

2.Cornelia

3.Taranee

4.Hay-Lin

5.Will

ai niin, sori tuo caps...

Vierailija

Mun TOP 5 lista:

Cornelia

Hay Lin

Irma

Will

Taranee

Mäkin tykkään WITCH: istä. Olen lukenut kaikki kirjaston ne kirjaston vähäiset WITCH lehdet jotka ovat ainakin kolme vuotta vanhoja(?).

Vierailija

Tykkään W.I.T.C.H.:istä tooosi paljon. Minulla on kaikki lehdet numerosta 76 alkaen. :) Lempparihahmoni on varmaan Hay Lin. Tykkäsittekö enemmän W.I.T.C.H.:in vanhoista seikkailuista vai uusista. (Tarkoitan uusilla jaksoilla Uusi voima- saaga ja Uusi aika. saagaa.) Itse pidän enemmän vanhoista jaksoista. Entä kummat asut ovat teistä hienommat, vanhat vai uudet?

TOP-5

1. Hay Lin

2. Irma

3. Will

4.Taranee

5. Cornelia

H.A

Vierailija

Minulla on kaikki lehdet numerosta 36 alkaen. Lehtiä minulta puuttuu numerot 35, 33, 30, 27, 22 ja 9. Ekstroista puuttuu numerot 3 ja 7. Musta aiemmat ja uudet ovat yhtä hyviä. Uudet asut ovat kyllä hienommat! Tv-sarjan mielipiteitäkin ois kiva kuulla.

Vierailija

Tämä palvelee nostoviestinäkin, mutta tässä olisivat minun W.i.t.c.h. -tavarani:

-Hiuspanta

-Reppu

-Joku pieni laukku

-Lähes kaikki kirjat(Tyyli, Kevään paluu, Totuuden liekki ja Kivinen haukka puuttuvat)

-Kaikki kesäpokkarit

-Aikakirjat 1, 2, 3, 6, 9 ja 10

-Säilytyslaatikko

-Kännykkäkoru

-7 Nukkea (Isot Taranee, Cornelia, Will ja Hay Lin. Keskikokoiset Will ja Hay Lin. Sekä pieni Cornelia)

-Lukuisia penaaleja

-Kolme pyyhekumia, teroitin ja viivotin

-6 lyijykynää

-Kuulakärkikynä ja lyijytäytekynä

-Joku ihme liitupätkäkynä

-8 geelikynää

-Vuodevaatteet

-Pyyhe

-2 Yöpukua

-2 Hupparia

-Gollegehousut ja -paita (Eivät kuulu samaan)

-Sukat

-Shampoo

-Kahdet aurinkolasit

-2 Paitaa

-6 Postikorttia

-Kirjoitusalusta

-Roskakori

-2 Kynäpurkkia

-Palapelipallo

-4 Palapeliä

-Lautapeli

-Korttipeli

-Kosteuspyyhkeitä

-Meikkipussi

-Paljon tarroja

-Tatuointeja

-Pallo

-Rasia

-Huulikiilto, Glitter ja Luomivärejä

-2 Päiväkirjaa

-2 Muistikirjaa

-2 Kansiota

-Avainkaulanauha

-Lahjapapereita

-Kolme lehtikoteloa

-Pinssejä

-Gameboy Advance -peli

-44 Julistetta ja kaikki ovat seinällä!

-Kaulakoru

-Jonkun vuoden seinäkalenteri

-Kirjapaperia

-Kaikki 3 dvd:tä

-Muki (En tarkoita muovista)

-Eväsrasia

Olen myös voittanut eräässä W.i.t.c.h. -lehden kilpailussa!

Jotain varmaan unohtui, mutta nyt en muista enempää.

Vierailija

vähäks paljon! :O mäkin tykkään sarjasta ja mun TOP-5 lista on:

1.Will

2.Irma

3.Hay Lin

4.Cornela

5.Taranee ja musta uudet asut on kait hienommat

yoda, voiman mestari ja tykkää sarjast :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat