MIKÄ ON TEIDÄN LEMPIHAHMONNE???

Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Uteliaisuuttani haluaisin tietää mikä Ankkalinnan hahmoista on lempparinne?

Minun on Taikaviitta ja Pelle Peloton

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Lainaus:
MIKÄ ON TEIDÄN LEMPIHAHMONNE???

Taikaviitta 11 - 19.12.09 03:51 (ID 419072) Uteliaisuuttani haluaisin tietää mikä Ankkalinnan hahmoista on lempparinne? Minun on Taikaviitta ja Pelle Peloton

Ei pahalla, mutta tälläinen on jo, joten tämän voisi pistää lukkoon.

Vierailija

Ensinnäkin, tällaisia on jo vaikka kuinka hirmuisesti ja toiseksi, voisit edes hieman opetella käyttämään hakua ja rajoittamaan Capsin käyttöä, kiitti.

Vierailija

Aku on mun lempihahmo.

Jos joku haluaa laittaa tänne tälläsen kyselyn nii sit siihen vois vastata ihan kunnoll eikä vaa valittaa!!

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: MIKÄ ON TEIDÄN LEMPIHAHMONNE???

onni-onni-onni - 19.12.09 06:26 (ID 419263) Aku on mun lempihahmo. Jos joku haluaa laittaa tänne tälläsen kyselyn nii sit siihen vois vastata ihan kunnoll eikä vaa valittaa!!

No mitä sitten pitäisi tehdä? Taputtaa olkapäälle ja sanoa,että: "Mahtavaa! Kukaan ei ole vielä tajunnut tehdä tälläistä topicia!"

Rehellisesti sanottuna tämähän on siis ihan p***aa! Näitä on miljoonia ja kaiken lisäksi tuon lempparihahmo-jutun voi katsoa ankkaprofiilista,jos se niin kovasti kiinnostaa.

Vierailija

Aku on kyllä lempihahmo.Ja olen vastannut jo yhteen tälläiseen topiciin niin pistä hakuun aina kun teet uuden topicin. Sen olen oppinut.

Vierailija

onni-onni-onni - 19.12.09 06:26 (ID 419263)

Jos joku haluaa laittaa tänne tälläsen kyselyn nii sit siihen vois vastata ihan kunnoll eikä vaa valittaa!!

Olen samaa mieltä onni-onni-onnin kanssa. Eiköhän riitä että yksi kertoo että samoja topiceja on jo. Nekin ovat nimittäin turhia huomautuksia!

Itselläni ei nyt ollut tarkoitus vain valittaa mutta päätin huomauttaa! Toivottavasti kukaan ei pahastu!:D

Vierailija

Onhan näitä jo jonkin verran, mutta en valita, ja vastaan. Minun lempi hahmoni on joko Iines, Leenu, Liinu ja Tiinu tai ise Aku! :) :D

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat