Nykyiset Taikaviitta- tarinat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko sitä mieltä, että nykyiset Taikaviitta- sarjat ovat huononemaan päin? Juoni saattaa kyllä olla hyvä, mutta Taikaviitta ei esiinny niissä kuin pari hassua sivua. Annan esimerkkejä:

-AATK 359 Puijattu puumerkki. (Taikaviitta esiintyi 7 sivulla

AATK 358 Viimeinen näytös ( Taikaviitta esiintyi jopa 9 sivulla, mutta Karhukoplasta kerrottiin huomattavasti enemmän, joten sarja olisi pitänyt omistaa Karhuköörille)

-AATK 357 Kahden kuun lahti ( Taikaviitta esiintyi huimat 5 sivua!)

-AATK 356 Pahin painajainen ( Taikaviitta esiintyi kyllä 10: llä sivulla, mutta muuten sarja oli Roope ja Riitta painotteinen)

-AATK 355 Eläinten puolesta ( tässä sarjassa Taikaviitta esiintyi ihan kiitettävästi, mutta tarinan juoni oli hiukan tylsä.)

-AATK 354 Sinnikäs singaali ( Taikaviitta esiintyi alussa ihan kiitettävästi, mutta lopussa ei hirveästi, kuitenkin tarinan jouni oli kiva ja erilainen, se tuo plussaa.)

-AATK 353 Taikaviitta saa ihailian (Taikaviitta esiintyi paljon tässä sarjassa, mutta juoni oli vähänkliseinen.)

-AATK 353 Salamavaloissa ( Ihan hyvä sarja ja Taikavittaa esiintyi hyvin! )

-AATK 352 Virtuaalijuonittelua ( Taikaviitta esiintyi hyvin, mutta piirtäjä oli vähän huono ja juoni oli huono! Ei tämmöisiä Taikkis tarinoita!)

-AATK 351 Ensimmäinen urotyö ( Tätä sarjaa en ymmärtänyt, enkä käsitä miten se liittyi taikaviittaan!)

-AATK 349 Pahan ilman lunnaat ( Sarjassa esiintyi Taikaviitta melkein joka sivulla, mutta juoni tuntui vähän väkisin väännetyltä.)

Siinä oli kaikki tämän vuoden Taikkis sarjat painovirhe- taskaria lukuun ottamatta, ja kahta muuta sarjaa, jotka ovat sellaisia, kuten ne minusta kuuluisi ollakin! Ne ovat taskareissa 149 Ystävyyden kirot ja taskarissa 150 Hiljainen huijaus. Ne, varsinkin tuo jälikimmäinen ovat mielestäni loistavia Taikaviitta- sarjoja! Ja yksi loistavimmista Taikkis sarjoista oli mielestäni taskarissa nmr. 323 Jadekettu, Siinä oli seikkailua ja Taikaviittaakin!

Jotkut voivat olla erimieltä asiasta, ja siksi teinkin tämän topicin. Kertokaa siis mielipiteenne nykyisistä Taikaviitta- sarjoista!

-Antsu95

Sivut

Kommentit (18)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Olen kyllä samaa mieltä siitä,että nykyiset Taikaviitta-sarjat on huonompia kuin vanhat sarjat. Ehkä nykyisin ei "osata" tehdä niin hyviä Taikis-sarjoja kuin ennen vanhaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Nykyiset Taikaviitta- tarinat

Sohvaperuna - 19.12.09 06:16 (ID 419252)

Olen kyllä samaa mieltä siitä,että nykyiset Taikaviitta-sarjat on huonompia kuin vanhat sarjat. Ehkä nykyisin ei "osata" tehdä niin hyviä Taikis-sarjoja kuin ennen vanhaan.

Yhdyn tuohon

Vierailija

Nykyiset ovat yleensä huonohkoja, vain vähän hyviä on viimme aikoina tullut. Taikaviittaa saisi olla joka kuukausi yksi PITKÄ ja HYVÄ tarina taskarissa, kun se ei lehdessä oikein tykkää esiintyä...

Viimme taskarissa 360 Painovirhe, oli tylsä Taikaviitta-tarina, Muukalaisen viitassa. Juoni oli jälleen kerran tylsä, kuten myös toteutus. Minusta nykyisin yksisivuiset Taikaviitta-tarinat ovat parempia, kun niistä löytyy huumoria, kun taas pitkät seikkailut ovat nykyisin tylsiä.

Tali
Seuraa 
Liittynyt13.5.2009

Lainaus:
Re: Nykyiset Taikaviitta- tarinat

Sohvaperuna - 19.12.09 06:16 (ID 419252)

Minusta vanhat ja uudet ovat melkein yhtä hyviä.

Vierailija

Mikäs tässä on uusien taskarien raja? Itse en ole ostanut tänä vuonna kuin yhden taskarin, mutta kyllä minäkin olen hitusen tuollaista huomannut. Noissa hiukan vanhemmissa taskareissa juoni on ollut hyvä ja monet taikis tarinat ovat olleet loistavia. Nykyisemmin noita yksisivuisia on enemmän ja niinkuin joku aiemmin sanoi ne ovat ehkä jopa parempia kuin nämä pitkät. En tiedä sitten mikä on syynä. Ehkä käsikirjoittajat eivät halua millään tavoin matkia muita ja Ideoitakin syntyy vähemmän...

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Nykyiset Taikaviitta- tarinat

-DonaldDuck- - 20.12.09 09:12 (ID 419488)

Mikäs tässä on uusien taskarien raja? Itse en ole ostanut tänä vuonna kuin yhden taskarin, mutta kyllä minäkin olen hitusen tuollaista huomannut. Noissa hiukan vanhemmissa taskareissa juoni on ollut hyvä ja monet taikis tarinat ovat olleet loistavia. Nykyisemmin noita yksisivuisia on enemmän ja niinkuin joku aiemmin sanoi ne ovat ehkä jopa parempia kuin nämä pitkät. En tiedä sitten mikä on syynä. Ehkä käsikirjoittajat eivät halua millään tavoin matkia muita ja Ideoitakin syntyy vähemmän...

Sanotaanko nyt, että uudet taskarit on jotain päälle 300.

-Antsu95

Vierailija

Minusta Taikkis sarjoja saisi olla enemmän. Vanhan kunnon ajan, kuten esim. Jadeketun tyyliset ovat huippuluokkaa. Käsikirjoitus ei minusta pelitä nin hyvin nykyään, kuin ennen. Ja Taikaviitta-2000 lehdet haluan takaisin! Ne olivat joidenkin mielestä huonoja, mutta itse pidin niistä todella paljon. Juonet olivat aina niin hyviä. Ja käsiala oli huippuluokkaa. Pitäisi ehdottaa sitä jollekulle Akusta vastaavalle. Ne muuten taisivat loppua, kun niitä ei ostettu niin paljon, kuin taskareita. Harmillista, mutta totta. Menen nyt pelaamaan Battlefieldiä.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Just niin!!!!! Taikaviitta 2000 takaisin! Siitäpä sainkin idean...

EDIT: Nonnii, tein tuonne julkaisuihin adressin, sinne vaan kirjoittamaan.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

KYLLÄ, OVAT HUONONTUNEET! Muistatteko kun oli se sarja jossa oli pahiksia kuin pipoa! En nyt muista tarinan nimeä mutta siinä oli mahtava käsikirjoitus!

Taskusorsa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Yhdyn edellisiin, Taikaviitta-tarinat ovat ikävästi sekä lyhentyneet että huonontuneet. Vanhoissa Taskareissa on paljon tosi piiiiiiitkiä Taikis-tarinoita, ja ne ovat mainiota ahmittavaa. Vaikka jotkut vanhat tarinat ovat aika synkkiä, ovat ne vain hyviä. Nykyisiin tarinoihin on tullut mukaan mukavasti huumoria, mutta eivät ne vanhoja tarinoita päihitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat