Pidätkö Bernandosta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä inhoon sitä (mun kommentti)

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

En tykkää Bernandosta. En tykkää sen ankoista enkä sen tarinoista. :(

On ne tarinat ihan hyviä, mutta ankat on huonoja.

Vierailija

Lainaus:
Re: Pidätkö Bernandosta?

Sakarisokeri - 19.12.09 07:35 (ID 419344) En tykkää Bernandosta. En tykkää sen ankoista enkä sen tarinoista. :(

joo,se ei piirrä hyvin

Vierailija

Menettelee, joskus yrittänyt matkia Vicarin tyyliä, eikä ne tarinat ollu kovinkaan hyviä...

Muuten ihan hyvä mutta piirtää omituisesti , mutta keksii usein hyvän juonen.

Vierailija

Vaikka Bernado ei kuulukkaan aivan omasta mielestäni piirtäjien kärkikastiin, niin ei hän kuitenkaan listani viimeisellä sijalla ole. Inducksissa on tullut vastaan paljonkin huonompia piirtäjiä. Bernado saa piirrettäväksen yleensä melko hyviä käsikirjoituksia ja hänellä on aivan oma tyylinsä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mistä näitä Bernando-ihmisiä tulee? Monet luulevat sen olevan Bernando, vaikka se on oikeasti Bernado. Ilman sitä ylimääräistä n-kirjainta. Itse en pidä Bernadosta yhtään, varsinkaan siitä Matami Mimmistä. Kaikki Bernadon hahmot ovat ihan vinossa, kuten myös huonekalutkin.

Vierailija

Bernado on minun mielestä ihan peruslaatua, tarinoiden juonet ovat aina todella hyviä, mutta kun katsotaan hänen piirtämistään, niin se on reilusti alempaa keskitasoa.

Piirtämisessä Bernadolla olisi huomattavasti varaa parantaa, mutta ei hänen piirrosjälki sinänsä huono ole, ei ketään piirtäjää voi sanoa suoraan huonoksi.

Arvosanaksi 7.

~ Mr R.A.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat