Mikä on sinun uudenvuodenlupauksesi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kohta saamme heittää hyvästit vuodelle 2009 ja siirrytään uuteen vuoteen. Onko porukka millä mielin odottamassa uutta vuotta, vaikka lama ja muut huonot asiat kummittelevat nurkan takana? Millaisia tavoitteita/toiveita teillä on tulevan vuoden suhteen?

Ennekaikkea kysyisin mikä on teidän uusenvuoden lupauksenne ja tuleeko se pitämään?:)

Oma lupaukseni on legendaarinen ''Lupaan olla lupaamatta yhtikäs mitään''. PS. Saa lukottaa, jos samanlainen aihe on jo.

//Ainiin, ei 2008, vaan 2009. Vuodet menee sekaisiin...

Kommentit (4)

Vierailija

Lainaus:
Mikä on sinun uudenvuodenlupauksesi?

Ankka9 - 20.12.09 10:52 (ID 419668)

Kohta saamme heittää hyvästit vuodelle 2008 ja siirrytään uuteen vuoteen. Onko porukka millä mielin odottamassa uutta vuotta, vaikka lama ja muut huonot asiat kummittelevat nurkan takana? Millaisia tavoitteita/toiveita teillä on tulevan vuoden suhteen?

Ennekaikkea kysyisin mikä on teidän uusenvuoden lupauksenne ja tuleeko se pitämään?:)

Oma lupaukseni on legendaarinen ''Lupaan olla lupaamatta yhtikäs mitään''. PS. Saa lukottaa, jos samanlainen aihe on jo.

//Ei ketään näköjään kiinnosta.:(

Heitämme hyvästit vuodelle 2008? Tarkoitat varmaan 2009! Seuraava vuosi on nimittäin kylläkin 2010! Itselläni ei ole koskaan ollut eikä ole nytkään uudenvuodenlupausta/lupauksia.

Tai ehkä se, että en spämmäile täällä, tee turhia topiceja ja artikkeleita, enkä muokkaa niitä typerästi, kuten en tähänkään asti ole tehnyt.

Siinä minun lupaukseni vuodelle 2010!

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Itse lupaan,että aion jatkaa täällä oloani vielä ainakin ensi vuoden, lisäksi lupaan että joka ikinen viesti minkä kirjoitan on yli 100 sanan mittainen (lukuunottamatta topiceja,joihin ei voi vastata yli 100 sanan viestillä, esim. Kirjoita silmät kiinni-topic) ja sen lisäksi lupaan arvostella joka keskiviikko uusimman Akkarin Uusin Aku Ankka-lehti topiciin. Lisäksi lupaan,että loppumaton taistelu turhia topiceja ja spämmäystä vastaan jatkuu.

Vierailija

Minä en yleensä tee mitään uudenvuoden lupauksia, mutta lupaan, että harkitsen tarkkaan ja etsin jos aion tehdä uuden topicin.

Vierailija

Ankka9: Oma lupaukseni on legendaarinen "Lupaan olla lupaamatta yhtikäs mitään". PS. Saa lukottaa, jos samanlainen aihe on jo.

Juu, mulla on itsekin tuollainen "en lupaa mitään"-lupaus. On aina hauskaa, kun voi olla ihan samanlailla kuin viime vuonna=)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat