kitara topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kertokaa harrastatte kitaraa.

Tai mikä on teidän mielestä on paras kitaristi.

Minun lempi kitaristi on Alexi Laiho ja harrastan sähkökitaraa.

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: kitara topic

sebu45 - 20.12.09 08:59 (ID 420584) Moikka

Yyhyy...EI NÄIN! Ei todellakaan näin! Tämmöisiä kysymyksiä ym. musaan liittyviä voi kysäistä _wonderlustin_ Musiikki-topicissa. Sinne siis tämmöiset kysymykset, ja kaikki joka liittyy musiikkiin.

Ja toisekseen, älä missään nimessä lähettele viestejä minuuttien välillä ''mä lähen moikka 111!11'' 'miks kukaan ei vastaa yhyy :' ('' Koska niitä ei ole mukava lukea. Käytä viesteissäsi myös isoja alkukirjaimia, pisteitä ja pilkkuja, niin nistä tulee luettavampia. Jospa meidän usi modemme h0rsma tulisi, ja lukottaisi tämän. : )

// Ohoh, sinähän käytätkin pisteitä ja pilkkuja ym. Otan sanani takaisin. No nyt tuo minun neuvoni on tarkoitettu sitten kaikille, ei Sebu45: selle pelkästään. (Tulipas höyrötettyä oudosti...)

// Perhanan ankkahymiöt x_x

Vierailija

Vikka tämän topicin olisi tosiaan voinut laittaa musiikki- topicciin niin vastaan silti, koska muuten tämä topic olisi vielä turhaakin turhempi jos tänne ei vastailla!:)

Minulla on kitara. Akustinen. Yamahan. Se on pienempi kuin normaalit, muta minulle hyvän kokoinen ja olen 156-160 cm.

Eli ei sekään ihan hirveän pieni ole. :D

Soittelin ennen koulun bändikerhossa, mutta kun se lakkautettiin niin soittelen enää vain kotioloissa. En ole kummoinen soittaja, mutta tajuan kyllä miten soitetan eri ääniä. Em on mun lemppari sointu. Se on niin kauniin kuulonen kitaralla soitettuna.:D

Mä tyjkkään soittaa enemmän akustista, mutta sähkökitarasta lähtee ihanan kuuluva ääni kun laittaa vahvistimen kovalle!

Mun serkulla on kolme kitaraa (sähkökitaraa), rummut, piano ja kolme mikkii. Sillä on ollu bändi ja ne kävi Ruotsissakin esiintymässä, mutta nyt se bändi on pitäny taukoo, koska mun eno tekee niille kunnon treenikämppää.

Oon ittekin soittanu niitä soittimii ja ne on kyllä hyvät!:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat