Uskotko joulupukkiin.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En itse ole kauhean varma.

Mutaa tänään kun menin ulos niin lappuni oli viety pois ja sielä oli pieni jälki samanlainen kuin meidän kengkä mutta pienenpi.

Mutta uskotteko Joulupukkiin tai onko teillä koskaan käynyt tälläistä.

Kommentit (15)

Vierailija

Näitä topiceja on jo vaikka millä mitalla! Etsi entinen ennen kuin teet uutta! Ja jos samanlaista ei löydy,(Tällainen kyllä löytyy!) voit kirjoittaa tämän viestisi vaikka joulu-topiciin tai joulupukki-topiciin! Turhaan ei uusia pidä tehdä!

Itse vastaan, että joulupukkia EI ole olemassa!

Se sinunkin pienempi kenkäsi oli varmaan sinun tai jonkun muun vanha kenkä. Ei se ainakaan minkään tontun ollut! Äitisi luultavasti kävi vain sen hakemassa, ja yritti huijata sinua.

Vierailija

Ottakaa huomioon, että täällä käy sekä nuorempia että vanhempia käyttäjiä. Itse en usko joulupukkiin. Ja etsi hausta ennen kuin teet uuden topicin.

Vierailija

En mä itse usko joulupukkiin, mutta onhan se kiva jouluperinne eikä sitä mun mielestä tarvi tuhota. Sun äitis varmaan halus ilahduttaa sua. :D

Vierailija

Muuten tänä jouluna haluan todistaa onko Joulupukkui olemassa menen ulos ja odotan niin kauan että nään mistä ne lahjat tulee.

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Uskotko joulupukkiin.

sebu45 - 21.12.09 12:28 (ID 420738) Muuten tänä jouluna haluan todistaa onko Joulupukkui olemassa menen ulos ja odotan niin kauan että nään mistä ne lahjat tulee.

sebu45, olen itse koettanut eskarista lähtien nähdä mistä joulupukki tulee, mutta en ole onnistunut.

Edellisvuonna tosin sain melkein sydän kohtauksen, kun olimme serkkuni kanssa juoksemassa keittiöön, ja joulupukki koputti ikkunaan. Säikähdin aluksi, mutta sitten tajusin, että joulupukkihan oli tullut.

Itse en usko joulupukkiin.

Vierailija

Riippuu, kuka kysyy...

Ei vaan.

Ehdottomasti en usko. Jeesukseen uskon, mutta Joulupukkiin en. Joulupukki on kuitenkin menneisyydestä. Oli mies, jonka nimeä en muista. Jälkeen Kristuksen hän pyysi lahjoja rikkailta antaakseen ne köyhille.

Sieltä kai Robin Hoodkin sai juurensa.

Vierailija

Uskon Joulupukkiin sellaisella hyvällä, lapsekkaalla fiiliksellä... En siis aivan tosissani, mutta kivaahan se on mietiskellä sitä vanhaa parrakasta, punaisiin pukeutuvaa ukkoa, joka pitää majaansa Korvatunturilla!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat