Mikä on pahin juttu mitä sinulle on käynyt

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minulle oli se kun olin jotain 5v niin kaaduin jotenkin että polvi oli auki mutta ei sattunut paljoa.

Kertokaa te minkälaisia tapaturmia.

Siis anteeksi.

Siis pahin juttu oli se kun iso saksan paimen koira puti käteen ja sitten eikun sairaalaan ja sinnä kädessä oli kauhea hoito.

Mutta minulla on vieläkin siitä isot arvet ja siitä ei ole kauan aikaa kun se tapahtu.

Kommentit (9)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Usko nyt, että älä tee näitä turhia topiceja, sillä tästäkin on jo aihe aiemmin tehty, joten kaiva ennemmin se vanha pinnalle kuin teet uutta.

Muista myös, että tuplapostaaminen ei ole suotavaa mitä sinä juuri nyt harrastit.

//Uskon kyllä, mutta muista nyt, että ei tehdä turhia uusia topiceja, joten ylis voi laittaa tämänkin varmaan lukkoon?

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Oikeasti nyt sebu. Lopeta muiden pakottaminen vastaamaan sinun topiceihin ja muuten tuossa ammatti topicissa väitit, että en tiedä minkä ikänen olet, mutta kerroit sen Historia topicissa eli olet 3 luokalla.

Tämä ei kuitenkaan ollut asiani, sillä löysin etsimäni topicin eli tämän keskustelu jatkuu täällä:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/11891/mika_on_pah...

Vierailija

No en minä mitään pakota minä vain kyselen ja te saatte itse päättä tuletteko minun topicciini.Mutta sovitaan tämä riita nyt Hiidenkirnu.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En minä mitään riitaa olekkaan tässä tekemässä. Yritän vain neuvoa sinua, koska olet vielä aika uusi ja et tiedä aivan kaikkea, joten yritän neuvoa sinua. Näiden turhien topicien teko ja tuplapostaaminen vaan ei ole mitään kovinkaan viisasta, joten voisitko lopettaa sen?

Nyt tämä vaan Lukkoon!

Vierailija

Yleensä topiciin ei vastata minuutin jälkeen kun olet sen luonut. Minunkin Moottoripyörät topiciin ei vastattu kuukausiin ja se vajonnut todella syvälle. Ja sanoit jossakin topicissasi ettet tee enää topiceja. Miksi kumminkin teet? Olet hyvä käyttäjä, kunhan pidät pääsi kylmänä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat