Minkä väriset hiukset sinulla on

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minulla on tumman vaaleat aatelin väriätä ne.

Mutta kertokaa te minkä väriset hiukset teillä on.

Kommentit (14)

Vierailija

Sebu, lopeta näiden turhien topicien tekeminen. Olet tehnyt hirveän monta topicia ja ne ovat olleet aika lailla turhia. Joten lopeta! Tämä lukkoon tai annetaan tämän upota.

PS: Ei pahalla.

Vierailija

Sebu, sinähän lupasit olla tekemättä turhia topiceja, mutta näköjään petit lupauksesi. Sama, jos olisi topiceja ''Minkä väriset silmät sinulla on'' (Joka muuten taitaakin olal jo olemassa) tai muita semmoisia. Kannattaa tehdä hieman laajempi alua, esimerkiksi "ulkonäkösi"

Mutta asiaan. Minulla on hiekan ruskeat, noin 5cm yli korviean, ja ne ovat hieman kiharat. Siis ei semmosilla afro korkkiruuveilla vaan ikään kuin ''laineilla''

// No et ehkä luvannut, en ole varma. Mutta jossain topicissasi sanoit ''Hiidenkirnulle'' ettet tee näitä topiceja enää. Se on vähän niinkuin ''lupaus''

Vierailija

Okei lopetan mutta ei haitaa jos upotatte tämän koska minun topicceihin muutenkaan vastata paitsi tullaan haukkumaan topicciani.Ja sitä paitsi en ole luvannut tuommoista.

Vierailija

Minulla on sellaiset monisaävyiset ruskeat hiukset.En ole kyllä koskaan värjännyt niitä enkä haluakkaan. Ne ovat luonnostaan raidalliset. Minulla on vaaleanruskeita "raitoja" hiuksissani ja sitten ne sävyttyvät eri tummanruskeansävyihin. Wivät ne kyllä kovin tummat ole, mutta eivät vaaleatkaan.:D

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

ruskeat hiukset

Ja ei ihme,että näitä topiceja tullaan haukkumaan. Nämä ovat turhia ja ihan sama kuin tekisi: "Kuinka monta hiusta päässäsi on?- topicin."

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat