Mikä on sinun suurin harmi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli yksinkertaista kerrot vain mikä on sinun harmillisin juttu.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

No se että minulla on huomenna joulujuhlat ja minun täytyy esittää paimenta kylpytakki päällä mutta ei kuitenkaan puolialastomana vaa vaattet on alla!

Vierailija

No, ärsyttää, kun käsi on ollut eilisestä kipeä.

En tiedä, mikä siinä on, mutta en voi nostaa sitä. Pitäisi varmaan käydä näyttämässä lääkärissä vaikkapa huomenna.

Vierailija

Se kun en löydä mistään Dragon Ball- kirjoja!(Siis tiettyjä numeroita) Ne pitäisi antaa joululahjaksi joululoman loppuun mennessä! Murrrrrr

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mikä on sinun suurin harmi

JD:n luokkafrendi - 21.12.09 04:06 (ID 421379) Mun harmi on et sä Sebu teet turhii topiccei.

Voisin sanoa saman, mutta se on myös todella iso harmi,että joudun tänään illalla lähtemään joulukirkkoon, joka ei oikeastaan ole "joulukirkko",koska siellä ei ole pappia ja siellä on vain jotain lauluesityksiä, mutta se järjestetään kirkossa. Eikö olekin hankalaa?

No, asiaa lievittää se,että päästiin tänään koulusta 1,5 tuntia aikaisemmin tuon kirkon takia.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mikä on sinun suurin harmi

sebu45 - 21.12.09 04:13 (ID 421397) Voi Voi Sohvaperuna.

Sebu45, älä spämmää tuollaisilla viesteillä, jos sinulla on oikeasti asiaa niin kirjoita, mutta jos sinulla ei ole oikeaa asiaa niin älä kirjoita.

Minun suurin harmi on tällä hetkellä se, että tänään pitää siivota huone täysin, en millään jaksaisi tehdä sitä.

~ Mr R.A.

Vierailija

Lainaus:
Re: Mikä on sinun suurin harmi

Juppe-setä - 21.12.09 03:23 (ID 421275)

No se että minulla on huomenna joulujuhlat ja minun täytyy esittää paimenta kylpytakki päällä mutta ei kuitenkaan puolialastomana vaa vaattet on alla!

Minäkin esitin vuosi sitten paimenta kylpytakki päällä joulujuhlissa.

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
Re: Mikä on sinun suurin harmi

One Piece - 21.12.09 05:05 (ID 421517) Harmini on se, että täällä on näitä spämmääjiä! Mainitsenkin kaksi nimeltä: sebu45 ja JD:n luokkafrendi!

Aikas lailla samat harmit minullakin...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat