Sanasta sanaan

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jeps, eli tää on taas näitä visailuja.:)

En tälläistä topiccia löytänyt, mutta suokaa anteeksi, jos tälläinen on jo.

Eli ideana on, että minä sanon sanan, ja seuraava käyttäjä sanoo sanan, joka tulee mieleen minun antamasta sanasta, ja kolmas käyttäjä laitaa sanan, mikä tulee mieleen siitä edellisen sanasta, mutta ei saa laittaa samaa! Annan näytteen:

Käyttäjä A ( Eli minä): Sana on merimislakki

Käyttäjä B: Siitä tulee mieleen Aku

Käyttäjä C: Akusta tulee mieleen Ankanpojat

Käyttäjä D: Ankanpojista tulee mieleen lippis.

jne.

Ja ettei tulisi vaan yhden sanan viestejä, pitää perustella, miksi juuri esim. se lippis tulee mieleen ankanpojista. Näyte:

Käyttäjä A ( Eli minä): Sana on merimislakki

Käyttäjä B: Siitä tulee mieleen Aku, koska Aku käyttää merimieslakkia

Käyttäjä C: Akusta tulee mieleen Ankanpojat, koska Aku on kasvattanut ne, ja he asuvat Akun luona

Käyttäjä D: Ankanpojista tulee mieleen lippis, koska he kaikki käyttävät lippistä.

jne.

Asioiden ei ole pakko liittyä Aku Ankkaan, mutta saa ne liittyä siihenkin. Onko säännöt selvät? Okei! Minä aloitan. Katsotaan kuinka pitkä sanaketju saadaan!;)

Sana: Joulu

-Antsu95

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Öööh.. Siis tarkoitin, ettei tarvitse laittaa uutta sanaa! Eli jos joku on sanonut sanan " lehmä" seuraava sanoo sanan "maito", eikä laita uutta sanaa, ja seuraava laittaa vaikka sanan "lasi" ja seuraava "limsa"...perusteluineen tietty.

Iineksestä tulee mieleen rusetti

Ja seuraava sanoo sanan, joka tulee tuosta "rusetista" mieleen, eikä laita uutta sanaa. Okoo?

-Antsu95-

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Mikistä tulee mieleen Walt Disney, koska Disney keksi Mikin, ja se oli Disney ensimmäinen (muttei suinkaan viimeinen) oma hahmo, josta tuli tunnettu kuuluisuus.

Vierailija

Pyssystä tulee mieleen Aku (joka on aina pulassa).

EDIT// Tällainen topic on jo! "Mikä tulee mieleen edellisestä sanasta"-topic. Aivan samalla idealla toimii!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat