Juhlapyhä - Topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ajattelimpa tämmöisen tehdä että ei tulisi turhia uusivuosi- ja joulutopicceja. Tai no, eiväthän niin turhia ole koska niihinhän on vastattu aikalailla. Eipähän foorumi täyty.

Elikkä tässä nyt olisi tarkoitus puhua juhlapyhistä sen mukaan mikä on menossa; Uusivuosi, pääsiäinen yms. Voi jopa puhua jostain elokuvassa tai kirjassa olleesta juhlasta tai yms.

Sitten joku asiasta kiinnostunut nostaa tämän seuraavan juhlan aikaan.

Kommentit (7)

Vierailija

Me taidamme viettää joulun Lahdessa, koska siellä on meidän ihana ja rakas mökki! Rakastan Lahdessa asuvia henkilöitä, koska he ovat ystävällisiä ja jos vaikka joku tavara/kauppakassi meiltä kaatuu niin Lahtilaiset auttavat! Kiitos heille!

Eli siellä me joululoman vietämme!

Vierailija

Niin tosiaan, lahtelaiset ovat hyvin ystävällistä ja mukavaa väkeä, olen huomannut sen tässä vuosien mittaan, kun olen asunut Lahdessa kaikki vuoteni. Kiitos, Lahti.

Me vietämme joulumme tutusti ja turvallisesti ihan vaan kotona.

Jouluaatto on muuten kahden päivän päästä!

~ Mr R.A.

Vierailija

Juu, Lahti on kiva paikka asua... Mukavia ihmisiä ja kohteliaita. Olen sen tässä ajan myötä huomannut, kun Lahdessa olen koko ikäni asustellut.

Sitten asiaan.

Joulun vietämme kotona ihan perinteisesti ja illalla mennään mummolaan, kun serkut tulevat sinne kaukaa Vantaalta... Kiva nähdä heitäkin joskus. Ovat muuten viisi ja seitsenvuotiaita.

Kivaa, että jouluaatto on kahden päivän päässä jo! Joulukuusi haettiin tänään ja kotikin on koristeltu... Eipä tässä muuta, kuin hyvää ja leppoisaa joulua kaikille!

Toivottaa Mörkömööpeli!

Vierailija

Hjuvaa joulua ja onnellista uuttavuotta!

Sinullekki Urposeni täältä Alzheimer-kodista.

Toivottaa: Tätisi Heikki!

Lähettäkääpä tuo jouluna kavereillenne : D

Vierailija

Me vietämme joulun Tampereella. Me lähetään sinne jo heti huomenna aamulla. Sieltä asuu mun Mummu ja pappa. Mul on oma joulukuusi pihalla(ihan minikokonen jotain 120 senttiä korkee (korkeintaan))

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat