Taistelu trolleja vastaan!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä riehuu yks nimeltä mainitsematon tyyppi jonka kaikki varmaan tietää. Ja jos on ideoita päästä siitä ja muista ehkä tulevista trolleista eroon niin kirjottakaa tänne vaan. Sana on vapaa! Yhdessä me teemme vielä näistä trollittomat sivut!

Kommentit (6)

Vierailija

Toimitus voisi tutkia onko näitä juttuja tekevät tyypit olleet täällä ennen tutkimalla uusien kirjautujien tiedot sillä niissä voi olla yhtäläisyyksiä.

Vierailija

Tämä on vuosisadan katastrofi!

NGF palasi, Dj Rela liittyi hänen puolelleen!

En kestä! Ylläpito, Toimitus tai h0rsma! Apua, en kestä tätä!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

One piece, lue sinäkin tämä viesti, jottet sinäkin aloita nostelemaan topiceja mitä jotkut tekevät.

Lainaus:
Minä: Te olette kaikki säälittäviä, jotka vastaatte NGF:n topiceihin. Onko se sitaatti älä ruoki trollia unohtunut jopa RA12 päästä? Te ette sitten koskaan opi olla hiljaa silloin kun täytyy.

Ja vielä se, että yritätte peitellä foorumia, jotta NGF topicit tippuisi ei ole kannattavaa, sillä ylläpidolla on paljon helpompaa ja nopeampaa poistaa topicit pinnalta kuin muiden topicien seasta. Näin pääsemme eroon niistä paljon nopeammin, joten ei enään peittelyä ja NGF topiceihin vastailua kiitos!

Muutenkin näyttää jo siltä, että herra NGF on jo poistunut sivultamme, joten olkaa vain hiljaa muuten hän palaa vaan nopeammin, sitäkö te haluatte? Nyt on jokaisella vähän aikaa miettiä tekojaan.

Tätä juuri pelkäsin, mutta lukekaa nyt kaikki oikein tarkkaa koko teksti. Tiesin mitä tulisi tapahtumaan, kun vastaatte niihin topiceihin--->Hän tuli takaisin, joten syyttäkää itseänne.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Taistelu trolleja vastaan!

One Piece - 23.12.09 10:42 (ID 423457)

Tämä on vuosisadan katastrofi!

NGF palasi, Dj Rela liittyi hänen puolelleen!

En kestä! Ylläpito, Toimitus tai h0rsma! Apua, en kestä tätä!

Nytten va

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat