Oletko ollut peloissasi...

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siis ootko ollut peloissasi tai jännittynyt lukeassasi jotain Aku Ankka tarinaa.

Minä olen tarinassa:

Kymmenen avataren aarre

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Kappas vain! Kyseinen tarina on uusimmassa Aku Ankka-lehdessä. En ole vielä lukaissut sitä, pitääpä lukea se pikapuoliin... :D

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Tuo Kymmenen Avatarin aarre-tarina oli todella jännittävä. Etenkin se kohta,kun Aku ja Roope olivat muinaisessa rakennuksessa. Ajattelin,että selviytyvätköhän Ankat takaisin. Muistelisin myös,että minua on jännittänyt myös,kun olen lukenut Rosan Unelmoiden läpi elämän- tarinaa.

Vierailija

Kun luin sitä juttua missä oli joku "haamu" joka oli vartioinut yhtä aarretta kauan. Oliko se "Salaliitto" taskarissa :S tai mikä sen nimi onkaa.

Vierailija

En ole ollut koskaan Akkareita lukiessani peloissani tai jännittynyt. On niin helppoa vain lukea laiskanlinnassaan lehteä ja katsella samalla, kun Ankat ovat jännittyneenä ja tärisevät pelosta.

;)

Tai sitten minulla on vain runsaasti uskallusta. ;)

~ Mr R. A.

Vierailija

Noo.. Useimmiten jännittävät tarinat ovat yleensä Don Rosan käsialaa, mutta niissäkin on sen verran myös hassuja yksityiskohtia, niin ei pelota! =)

Ja tuskin kukaan haluaa, että joku lukee jotain K-18 - Aku Ankkaa, jossa on vaan verta, pyssyjä ja muuta väkivaltaan liittyvää... xD

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat