Mikin Dekkaripokkarit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos sinulla on niitä, niin mitkä numerot? Itselläni on 1, 4 ja 9. Kaikki ovat hyvää luettavaa. Yleensäkin Mikin Dekkaripokkareissa on hyvät juonet ja aiheet.

Sivut

Kommentit (19)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pitkästä aikaa suakin täällä näkee JO€ POIKA $INGAPOR€$TA...Mukavaa, että olet tullut takaisin :D

Numero 1 löytyy multa, ostin sen tänä vuonna.

Vierailija

Katsoppas vaan! Joon palannut. Tervetuloa uudelleen sinullekkin.

Ite en omista ainuttakaan, mutta haluaisin. Sillä, aina kun Roope- setä kolahtaa postiluukusta, luen ensimmäisenä Dekkarin. Pidän arvoituksista.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Enpä ole pitkään aikaan kuullut puhuttavan Mikin dekkaripokkareista. Juup, kyllä on itsellänikin muutama sellainen ollut, mutta missäs ne on nytte? Ei ole ainakaan kirjahyllyssä. Lienevätkö menneet mummolaan,koska olen sinnekin Akkareita ostanut joskus.

Mikin dekkaripokkarit on kyllä ihan hauskoja. Nykyään lueskelen näitä dekkareita Roope-sedistä ja sitten niitä on välillä Aku Ankan ristikkolehdissä, mikä ei enään luultavasti ilmesty.

Hyviä sarjoja nuo Mikin dekkaripähkinät on vaikka Mikki ei olekaan lempihahmoni.

Vierailija

Joo, on minulla niitä, mutta en muista mitkä ne olivat. Välillä tosi hyviä arvoituksia. Mitkä arvoitukset oli teidän mielestänne parhaat?

Vierailija

Lainaus:
Mikin Dekkaripokkarit

?CuteFunny? - 26.12.09 10:38 (ID 425366) Joo, on minulla niitä, mutta en muista mitkä ne olivat. Välillä tosi hyviä arvoituksia. Mitkä arvoitukset oli teidän mielestänne parhaat?

Siinä Mikin 1 Dekkaripokkarissa se toinen sarja oli mieleenpainuva ja jännittävä, en muista nyt juuri sen nimeä kylläkään...

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo, Dekkaripokkarit. Parisen vuotta sitten löysin ensimmäisen sellaiseni divarista. Luin sen ja olin kyllä yllättyneen tyytyväinen. Nykyään omistan kaikki Dekkaripokkarit - tuplanakin. Olen maksanut niistä kaikista 0,5€-3€/kpl... Omasta mielestäni nämä ovat lähes parasta ei-italialaista nyky-Mikki-sarjakuvaa. Juonet ovat aina hyvin toteutettuja, ja tässä on nykyaikaisempaa versiota Murryn ja Gottfredsonin salapoliisisarjoille. Minun mielestäni tuollaisia sarjoja saataisi julkaista enemmänkin. Ikävää kun sarja loppui kymmeneen osaan, 1990-luvun puolivälissä.

-Akuhullu

Vierailija

Ostin hiljattain kirppikseltä numerot 5 ja 7, eli omistan yhteensä 5 Mikin Dekkaripokkaria numerot ovat: 1,4,5,7 ja 9.

Vierailija

Yhden olen lainannut kaveriltani kaveriltani luettavaksi, itse en omista, ihan ok sarjoja, Mikki- sarjoiksi.

Eikös ne muuten olleet silloin kiellettyjä alle 12 vuotiailta, ainakin jostain 1990- luvun alkupuolen Akkarin takakannesta huomasin, että siinä luki K12?

-Antsu95-

Vierailija

Kyllä... Hyllystä löytyvät numerot 1,3,4 ja 10. Ovat veljen vanhoja, ja ovat itseasiassa todella hyviä. Sellaisia voisi tulla uudestaankin, minä ainakin ostaisin. (Kuten tahdon tehdä melkein jokaiselle uudelle julkaisulle nykyään :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat