Ankalliskirjasto 9: Suuret setelit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pidätkö Ankalliskirjasto 9: Suuret setelit - kirjasta?

Minä pidän. Anna arvosana, (4-10)

Annan 9+.

Kommentit (7)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Ankalliskirjasto 9: Suuret setelit

sebu45 - 25.12.09 04:06 (ID 425113) En omista mutta veikkaisin että se olisi ihan ok.

Tuo oli turha viesti Sebu, koska aloitusviestissä kysyttiin, että: "Pidittekö Ankantekijät 9-kirjasta?". Jos ei omista kirjaa tai ei ole lukenut sitä, ei voi vastata.

Itse olen tuon lukenut ja ihan hyvä se oli. Barksin tarinat ovat aina hyviä. Arvosana 9

Ps. Tämä topic on väärässä paikassa. Kuuluisi Julkaisut-osioon. Toivotaan,että joku siirtää tämän.

Vierailija

Sain joululahjaksi, ja selailin tarinoita. En ole ehtinyt lukea kovin paljoa, mutta kyllä albumi tuntuu todella hyvältä! Ehdottomasti 9½ :)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Ankalliskirjasto 9: Suuret setelit

Sohvaperuna - 25.12.09 05:02 (ID 425164)
Lainaus:
Re: Re: Ankalliskirjasto 9: Suuret setelit sebu45 - 25.12.09 04:06 (ID 425113) En omista mutta veikkaisin että se olisi ihan ok.
Tuo oli turha viesti Sebu, koska aloitusviestissä kysyttiin, että: "Pidittekö Ankantekijät 9-kirjasta?". Jos ei omista kirjaa tai ei ole lukenut sitä, ei voi vastata. Itse olen tuon lukenut ja ihan hyvä se oli. Barksin tarinat ovat aina hyviä. Arvosana 9 Ps. Tämä topic on väärässä paikassa. Kuuluisi Julkaisut-osioon. Toivotaan,että joku siirtää tämän.

Kyllä! Barksin tarinat ovat parhaita.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:
Re: Re: Ankalliskirjasto 9: Suuret setelit sebu45 - 25.12.09 04:06 (ID 425113) En omista mutta veikkaisin että se olisi ihan ok.
Tuo oli turha viesti Sebu, koska aloitusviestissä kysyttiin, että: "Pidittekö Ankantekijät 9-kirjasta?". Jos ei omista kirjaa tai ei ole lukenut sitä, ei voi vastata. Itse olen tuon lukenut ja ihan hyvä se oli. Barksin tarinat ovat aina hyviä. Arvosana 9 Ps. Tämä topic on väärässä paikassa. Kuuluisi Julkaisut-osioon. Toivotaan,että joku siirtää tämän.

Lainaus:

Lainaus:

Kyllä! Barksin tarinat ovat parhaita.

Vierailija

Ostaisin tuon kirjan jos siinä ei olisi samoja tarinoita mitä minulla on! Siinä kirjassa melkein kaikki on samoja tarinoita kuin minulla!!! Siksi en osta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat