Mitä sanoja et ymmärrä.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kertokaa mitä sanoja ette ymmärrä.

Minulla ei ole semmoisia sanoja joita en ymmärrä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Lainaus:
Mitä sanoja et ymmärrä.

sebu45 - 25.12.09 04:34 (ID 425138) Minulla ei ole semmoisia sanoja joita en ymmärrä.

Tuossa uskallan väittää vastaan. Tiedätkö mitä esimerkiksi Gastroenterologia tarkoittaa? Ja et taida tietää mitä tarkoittaa, jos ihmiset sanovat ''Älä tee näitä turhia topiceja'' sillä se ei vaikuta menevän ihan perille asti.

Mutta suomenkielessä on monia sanoja, joista en tiedä hölkäsen pölläystä, mutta niitä on mukava oivaltaa sitten joskus : D Mutta on siis vaikka mitä sanoja joita en ymmärrä : )

Vierailija

Lainaus:
Re: Mitä sanoja et ymmärrä.

Sohvaperuna - 25.12.09 04:51 (ID 425150) On lukuisia sivistyssanoja, joita en ymmärrä.

Samat sanat, Sohvaperuna.

~ Mr R. A.

Vierailija

Lasketaanko sanat jotka ovat jotain muuta kieltä!?Jos lasketaan niin sinä, tämän topicin kirjoittaja et varmasti ymmärrä yhtään mitään, ja löisin vaikka vetoa että suomen kielestäkin löytyy sanoja joita et ymmärrä, joo, jos katot sanakirjasta niin sitten...

Vierailija

Minuyllakin on monta sanaa suomenkielestä joita en ymmärrä, mutta jos törmään sellaiseen sanaan kysyn äidiltäni tai kavereiltani.:)

Vierailija

Lainaus:
Mitä sanoja et ymmärrä?

roope setä - 25.12.09 08:11 (ID 425263) Kun teet topicin ja kysyt siinä jotain, niin miksi ne päättyvät aina pisteeseen kysymysmerkin sijasta?

Samaa olen minäkin ihmetellyt.

Enhän minä nyt ihan kaikkia sanoja ymmärrä, mutta monia!

Vierailija

Mä oon 3.luokalla, ja kirjoitan mielestäni paremmin kuin Sebu45! En halua olla itserakas, mutta tuo oli minun mielipiteeni. Olen usein aika suorapuheinen.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hei! Sebu on kyllä 3 luokkalainen, sillä hän siitä yhdesä topicissa mainitsi, mutta älkää alkako vertailemaan, sillä jokaisen kirjoitustaito paranee aina itsestään omalla ajallaan.

Tämänkin topicin voi laittaa lukkoon!

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Aikas turha topic, lukkoon vaan..

Mutta asiaan: Suomessa on monia sanoja, joita en ymmärrä, ja Nöösin sanoin, jos törmään sellaiseen sanaan, kysyn sitä äiskältäni tai kamuiltani. :D

- Tapsa

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Mitä sanoja et ymmärrä?

"Hiidenkirnu" - 26.12.09 10:07 (ID 425326) Hei! Sebu on kyllä 3 luokkalainen, sillä hän siitä yhdesä topicissa mainitsi, mutta älkää alkako vertailemaan, sillä jokaisen kirjoitustaito paranee aina itsestään omalla ajallaan. Tämänkin topicin voi laittaa lukkoon!

Tuo on hyvä tietää, koska ajattelin vain,että jos Sebu olisi vaikka jo yläasteella,niin sitten olisi aikas lailla huonoa kirjoitusta, noin niinkuin ikään nähden. Mutta 3-luokalla on vielä monta vuotta aikaa harjoitella oikeinkirjoitusta. Harjoitus tekee mestarin ja ei siellä yläasteellakaan mitään "täydellistä kirjoitusta"- omaavaa porukkaa (ainakaan kaikki) ole.

Juu, ei saa vertailla joo, mutta pitäähän se nyt myöntää, että Kaisakoo kirjoittaa paljon paremmin kuin Sebu.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Mitä sanoja et ymmärrä.

neiti Magia - 26.12.09 12:06 (ID 425401) sebu45, muista oikein kirjoitus!!!

Samat sanat sinullekin. Oikeinkirjoitus on nimittäin yhdyssana.

Terv. ärsyttävä pilkunviilaaja

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat