Transformers revenge of the fallen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli täällä saa keskustella vapaasti kyseisestä elokuvasta ja/tai pelistä.Minulla on itselläni kyseinen elokuva ja pelin sain eilen joululahjaksi.Pyynnöstä voin laittaa tänne joitain hyödyllisiä koodeja peliin,joita olen kirjoittanut vihkooni sieltä täältä internetistä.

Ps:Ei tarvitse kirjoittaa tänne jos ei satu pitämään kyseisestä sarjasta.

Kommentit (14)

Vierailija

Hieman turha aihe, mutta vastaan, että minulla on Transformers- ja Transformers 2: Kaatuneiden kosto-elokuvat. Peleistä en välitä. En ole mikään transformersien "fanittaja", mutta nuo näytellyt elokuvat ovat ihan mahtavia. Katsoin n. tunti sitten kakkos-osan.

Ensi vuonna ilmestyykin jo kolmas osa, jota innolla odotan.

Vierailija

Korjaan,one piece.Osa kolme ilmestyy nykyisten tietojen perusteella vasta vuonna 2012(mayojen mukaan maailmanloppu,heh heh)

Vierailija

No ykkönen oli kyllä parempi,sillä kakkosessa on paljon enemmän tappelua,mutta juoni on monimutkaisempi eli kannattaa se kyllä katsoa

Vierailija

Lainaus:
Transformers

Kaljakori - 25.12.09 07:48 (ID 425239)

Olen itse miettinyt elokuvan hankkimista?

Voisiko joku kertoa, että onko kyseinen elokuva katsomisen arvoinen?

Minun mielestäni ne ainakin ovat mahtavia elokuvia!

Se kuuluu ryhmiin toiminta, scifi ja tieteis-elokuvat. Riippuu siitä, että pidätkö räiskinnästä ja toiminnasta ja roboteista jne.

Elokuvien ikäraja on muuten "vain" K11.

Että mitä Super-fani! Vasta 2012! :-

Luin kyllä vasta jostain, että se ilmestyy vuonna 2010... Outoa... :-

Vierailija

Löysin sen Wikipediasta.Siellä on oma osio jokaiselle vuodelle,myös tuleville.Vuoden 2012 kohdalla oli että Transformers 3 ilmestyy.Tutkin asiaa vielä netistä,ja siellä oli yhdellä sivulla että se tulee 2012,ohjaaja ja Samin sekä Mikaelan näyttelijät eivät olleet edes tehneet vielä sopimustakaan!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Transformers

SUPER-FANI - 25.12.09 08:13 (ID 425266)

Kävin vielä äsken tarkistamassakin

Okei, käyn itsekin katsomassa sitä ja muita myös!

//: Tottahan tuo näyttää olevan!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat