Arvuuttelu - peli

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Noniin, tässä pelissä ensimmäiseksi minä arvuuttelen tai kerron tietoja jostakin käyttäjästä / ihan mistä vaan, ja seuraava yrittää arvata oikean vastauksen, ja laittaa seuraavan arvuuttelun. Ja editoidaan aina, että menikö vastaus oikein, ettei tulisi sekasotkua. Ymmärsittekö?

Ensimmäinen: (Arvuuttelen käyttäjää)

17-vuotias, joka on monien mielestä paras käyttäjä täällä, oli mukana muistaakseni aa.fi:n miitissä, kuuntelee monenlaista musiikkia, kirjoittaa pitkiä viestejä, asuu Helsingissä. Kuka hän on? ;)

- Tapsa

Kommentit (6)

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Uskoisin että se et ole sinä. ;] Veikkaan Wondya.

Hän asuu omien sanojensa mukaan Suomen tylsimmässä kaupungissa. Hän on vanha, (Ei kuiteskaan mikään papparainen) ja pitää profiilikuvanaan vihaista Akua.

Kuka on naamion takana? Who is behind the mask?

PS: Tällaisia on jo, olen nähnyt yhden, kun kerran tuli haussa vastaan. Ja tämähän on helppo ymmärtää.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Arvuuttelu-peli

Rankku08 - 28.12.09 02:50 (ID 426856)

Uskoisin että se et ole sinä. ;] Veikkaan Wondya.

Hän asuu omien sanojensa mukaan Suomen tylsimmässä kaupungissa. Hän on vanha, (Ei kuiteskaan mikään papparainen) ja pitää profiilikuvanaan vihaista Akua.

Kuka on naamion takana? Who is behind the mask?

PS: Tällaisia on jo, olen nähnyt yhden, kun kerran tuli haussa vastaan. Ja tämähän on helppo ymmärtää.

Itsekin veikkaisin Wondya...

Mutta sinulle vastaan, että voisiko se olla akuankkka fani97? Ei tule muitakaan mieleen.

Tämä tosiaan on helppo ymmärtää.

Vierailija

Lainaus:
Re: Arvuuttelu-peli

Rankku08 - 28.12.09 03:00 (ID 426872)

Oulu ei ole tylsä kaupunki, ja 12 vuotta ei ole kovinkaan vanha. Annan vielä vihjeeksi, että hänet löytää Legendat-listalta...

Ei kyllä tule ketään mieleen.

Sitä paitsi legenda-lista tyhjennettiin, enkä muista kaikkia, jotka listalla olivat...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat