Täällä yleistä keskustelua ja apua digitaalisiin peleihin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No otsikko kertoo kaiken kysykää siis minulta kysymyksiä ongelmaanne jutustelkaa peleistä ja niin edes päin.Ensimmäiseksi ajattelin kertoa tuoreimmat peli uutiset jotka ovat tässä. Kaikista vanhimmille pelaajille ilmoitan että on olemassa toivottu peli nimeltään Uncharted 2 Among Thieves Kehittäjänä toimii Naughty Dog ja Sony Computer Entertaiment.Ilmoitan ala- aste laisille että heille on olemassa Uusi Ratchet and Clank A crac in time. Ja kaikista pienimmille on olemassa Lego Indiana jones 2 the Adventure continues.Joten oikein kivaa jutustelua peleistä ja muistakaa kysyä minulta neuvoja.p.s.Lisään aina välillä lisää pelejä.Muuten älkää klikatko linkeistä se on kiellettyä.

Kommentit (11)

Vierailija

Lainaus:

Ankkafani315 - 29.12.09 04:50 (ID 428046)

Onko kenelläkään tietoa milloin Guitar Hero 6 ilmestyy? Siis ihan Eurooppaan?

Ei mutta kokeileppa laittaa hakuun semmosen jutun kun Quitar hero 6 complete game

Vierailija

Lainaus:

Ankkafani315 - 29.12.09 04:50 (ID 428046)

Onko kenelläkään tietoa milloin Guitar Hero 6 ilmestyy? Siis ihan Eurooppaan?

No auttoko.

Vierailija

No niin kuin lupasin peli ilmoituksia tulee. Tällä kertaa vuorossa on Kingdom hearts joka on tarkoitettu ala--astelaisille. Sitten on Kingdom hearts 2 joka on tarkoitettu 12vuotiaille molempiin peleihin osaan muuten neuvoa.Tähän Kingdom hearts 3seen en osaa neuvoa.Kaikki nuo on kehittänyt Square enix ja joku disneyn peli yhtiö.Muuten kaikkiin peleihin en laita perään lausetta että minä muuten osaan neuvoa tuossa pelissä. Siis voin osata neuvoa kyseisessä pelissä kirjoittamatta edellä mainittua lausetta. Terveisin jac.

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:

Jac - 29.12.09 05:48 (ID 428120)

Voisitko vähän mainostaa tätä paikkaa koska en usko että muuten täällä käy paljoakaan

ihmisiä. Mainostaisin ite mut ei ehdi nimittäin tänne voi tulla joku ja minä en ole paikalla vastailemassa niin sitten voi olla että se ei enää käy täällä uudestaan.

Ymmärrän. Olisi tietysti mahdollista kysellä toisilta Pelit-topicissa mutta käy se näinkin jos niin uskot.

Vaikka luulen, että jokin pelisivuston foorumi olisi parempi tälläiselle mainonnalle... Esim Gamespot mutta ei ole suomeksi : - /

Vierailija

Jos joku suomen kielistä pelifoorumia etsii, niin tiedän ainakin kaksi, KonsoliFIN ja Nintendo Suomi. Kannattaa käydä katsomassa, itse olen rekannut molempiin. Ei kyllä liity aiheeseen, mutta asiaa silti.

Vierailija

Lainaus:

Ankkafani315 - 29.12.09 06:40 (ID 428177)

Okka teen ilmoituksen Topic-Topiciin.
Kiitos Ankkafani315

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat