ankka-kysymys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

homma menee näin,ensimmäinen henkilö eli minäsanon aku ankka aiheisen kysymyksen ja seuraava vastaa siihen.sitten kysyjä vastaa onko se oikein vai väärin,tässä tulee ensimmäinen,

kuka piirsi barksin käsikirjoituksen pohjalta tarinan hevostellen halki historian

a.daan jippes

b.mau heymans

c.willian van horn

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

teillä molemmilla meni mönkään,oikea vastaus on c kertokaa muillekkin tästä topicista,muuten laittakaa joku uusi kysymys.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Vastaus on a.

Huom! Erisnimet kirjoitetaan aina isolla alkukirjaimella. Erisnimiä ovat mm. ihmisten ja eläinten nimet, elokuvien nimet, kirjojen nimet, tv-ohjelmien nimet, paikan nimet, tuotemerkkien nimet ja myös sarjakuvahahmojen nimet.

Myös lause aloitetaan isolla alkukirjaimella.

Tämä ohje oli malwiinalle ja myös muille käyttäjille.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ankka-kysymys

Sohvaperuna - 30.12.09 09:30 (ID 428307) ihmisten ja eläinten nimet, elokuvien nimet, kirjojen nimet, tv-ohjelmien nimet, paikan nimet, tuotemerkkien nimet ja myös sarjakuvahahmojen nimet. Sohvaperuna, et kyllä itse kirjoittanut noita isolla

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ankka-kysymys

Jac - 30.12.09 10:23 (ID 428333)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ankka-kysymys Sohvaperuna - 30.12.09 09:30 (ID 428307) ihmisten ja eläinten nimet, elokuvien nimet, kirjojen nimet, tv-ohjelmien nimet, paikan nimet, tuotemerkkien nimet ja myös sarjakuvahahmojen nimet. Sohvaperuna, et kyllä itse kirjoittanut noita isolla

Ai mitä? Eihän tuossa edes ollut mitään isolla alkukirjaimella alkavia sanoja.

Vai tarkoititko,että ihmisten nimet ja eläinten nimet pitäisi kirjoittaa Ihmisten ja Eläinten nimet. Ihmisten nimet (huom! katso nyt tarkasti sanaa ihmisten!) kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. Eli esim. Kari, Oona jne.., mutta itse ihmiset- sanaa ei kirjoiteta isolla! Sama juttu eläimet- sanan kanssa.

Parhaamme yritetään,että kielioppi olisi ainakin joten kuten hyvää.

Joissain muissa topiceissa on voinut kielioppivirheitä kyllä tulla.

Vierailija

Väärin,jac on tainnut tulla kiirevirhe oikea vastaus on B,next,

Kuka teki ensiesiintymisensä tarinassa Maailman toiseksi rikkain ankka

a.Namilan herttua

b.Kroisos Pennonen

c.Kulta-Into Pii

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat