Vitsi voi hitsi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voi kertoa vitsejä ja riimejä. Itelläni on yks riimi Nokkapokka katkera soppa.Ja ei kuin vitsejä riimejä ja kaiken maailman hauskoja lauseita keksimään. terveisin Jac

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ei tule juuri nyt mitään riimejä mieleen mutta tuli mieleen että olikohan range osku jo tehnyt tämänkaltaisen?

Vierailija

Lainaus:
Vitsi voi hitsi

Ankkafani_315 - 30.12.09 12:30 (ID 428424) jo tehnyt tämänkaltaisen?
Jos on voisitko sanoa minkä niminen topic se on.Terveisin jac

Vierailija

Nyt tulee vitsi pikku Kalle meni kouluun hänellä oli tikapuut mukanaan.-Opettaja kysyi pikku Kallelta miksi sinulla on tikapuut mukana.-Pikku kalle vastasi siksi että voisin kavuta ylä asteelle.

Vierailija

Laulu/vitsi/riimi:Ak* Ak* An**a kiipes katolle katto luukun kautta pis*i matolle aurinko armas kuivas pis*asen Ak* Ak* An**a pis*i uudelleen.

mua ei voi syyttää et heitän vitsiä jostai aku ankasta tossaha lukee aka aka antua kiipes tai jotai ei vaines arvatkaa mitkä* kohalle tullee (missää ei oo se sama kirjain kaikki* on eri)

Vierailija

riimi: oon aku fani mul on kotona mami tykkään syödä ja turpaan lyödä vihaan ukkoja syön kukkoja oon siis kova alko joulu loma että on huono räppi anna täppi oon oikeesti tyhmä mulla on tinasotilas ryhmä.

Tommone tae jotai osaan keksin hyvin riimejä jos tarttee.(PS.Vihaan räppiä kamalasti!!)

Vierailija

Täällä koohta alkaa vitsikisa tulkaa tänne sanokaa vitsi riimi joku semmonen ja kun mä oon kattonu kaikki kirjoitukset mä valitsen parhaimman.Ja sille joka voittaa kisan on luvassa erikois lupa tehdä vitsi riimi kisoja paremmin visoja.{sen nimi on kolme viimeistä kirjainta}

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Vitsi voi hitsi

Jac - 30.12.09 01:29 (ID 428491)

Täällä koohta alkaa vitsikisa tulkaa tänne sanokaa vitsi riimi joku semmonen ja kun mä oon kattonu kaikki kirjoitukset mä valitsen parhaimman.Ja sille joka voittaa kisan on luvassa erikois lupa tehdä vitsi riimi kisoja paremmin visoja.{sen nimi on kolme viimeistä kirjainta}
PUHU SELVEMMIN!!(sry capslock!)

Vierailija

Vitsi tulee nyt!

Olipa kerran ruotsalainen,Suomalainen,ja Norjalainen He halusivat ylittää voimkkaan joen.

Ensiksi tuli norjalaisen vuoro. Hän pyysi jumalalta voimakkaita käsiä että hän voisi kauhoa joen yli.Niin Norjalainen Sai suuret kädet Ja alkoi kauhoa,mutta hän pääsi vain kulkemaan metrin

Sitten oli Ruotsalaisen vuoro ja hän pyysi suuria jalkoja Jotta hän potkisi joen yli. Ruotsalainen aloitti,mutta hän pääsi vain puoleen väliin.

Nyt olikin Suomalaisen vuoro. Hän katseli ympärilleen ja kulki lopulta sillan yli joen toiseen päähän.

ps. Hyvä vitsi??

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat