Ratchet and clank tietovisaa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä kysyn te vastaatte.Unohdin myös sanoa voi laittaa uuden kysymyksen vaikka ei olisi vastannut mihinkään 1 kysymys on mikä on ensimmäinen ase Tools of Destructionissa vihijeitä löytyy.Terveisin Jac

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

No joo mutta tarkoitin kyllä ampuma asetta eli oikeastaan hyväksyn sen.Laita kysymys niin jatketaan. Terveisin Jac

Vierailija

Jee, R&C rulettaa! Pistän vähän vaikeamman: Mikä on R&C 2: den ensimmäinen kenttä, ja mitä vartijoita siellä on?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Ratchet and clank tietovisaa

Jones Duck - 31.12.09 02:14 (ID 429482)

Jee, R&C rulettaa! Pistän vähän vaikeamman: Mikä on R&C 2: den ensimmäinen kenttä, ja mitä vartijoita siellä on?
Vaikean ja laittoman Jones Duck.

Vierailija

Miten nin "laittoman", Jac? Kirjoittaisit säännöt! No vastaus on Megacorp, ja vartijat ovat etanoita ja kultakärpäsiä.

Vierailija

Jac, hyväksyit vastauksen, joten oletin, että kysymyksen voi laittaa. On hiemasen epäkäytännöllistä, jos vastaajan pitää laittaa aina uusi. Jos vastaaja ei tulekaan enää, niin kysymystä ei siis voida laittaa!

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Lainaus:
Re: Ratchet and clank tietovisaa

Jac - 31.12.09 02:28 (ID 429513) No katsoppa säännöt siellä nimittäin sanotaan että pitää olla vastannut kysymykseen ja oikein.

Mutta Jones Duck vain laittoi kysymyksen sinun puolestasi kun et itse sitä laittanut. Jos Jones ei olisi pistänyt sitä viestiä, olisi keskustelu jäänyt paikoilleen, kun ei olisi kysymyksiä. Ja näyttää siltä että et itsekkään ole pistämässä kysymystä. Aikooko joku pistää?

Vierailija

Eh anteeksi tästä lähtien saa laittaa kuinka monta kysymystä kuin haluaa kerralla ja ei tarvitse olla vastannut mihinkään kysymykseen mutta muista pitää joihinkin vastata.Terveisin Jac

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Ratchet and clank tietovisaa

Jones Duck - 31.12.09 02:39 (ID 429546) No mäpä pistän kyssärin: Mikä on Ratchet 3:messa tarkkuuskivääri ase englanniksi?

Olisiko flux rifle? Ihan varma asiasta en ole.

Vierailija

Mä laitan kysymyksen kuka on Ratchet and Clank Tools of Destructionin pomo.Minä käyn laittamassa ilmoituksen pidä sinä tätä päällä Jones Duck luotan sinuun. Terveisin Jac

Vierailija

Jac, nyt et noudattanut itse sääntöjä, mutta en suutu, koska SuperÄijän vastaus oli oikea. Tuota en tiedä, tuota Boss-kysymystä. Pistä myös muihinkin kuin R&C Tools of Destruction peleiin liittyviä kysymyksiä!

Vierailija

Oon pelannu räkä länttiä harvoin ja oon huono siinä ni tykkään vaan kaksin pelistä muut on iha P*skoja!(mielipide)ja en tiedä noihin mihinkää paljoo vastauksia et sama jos laittaisin tremulous tietovisan koska kukaan teistä ei ois ees kuullu tremulouksesta!! mut jotai oikeita aseita suomeks ja enkuks:Chaingun=Minigani shotgun=pumppuhaulikko pistol=pistooli Bazooka=sinko rifle=kivääri

Vierailija

Oon pelannu räkä länttiä harvoin ja oon huono siinä ni tykkään vaan kaksin pelistä muut on iha P*skoja!(mielipide)ja en tiedä noihin mihinkää paljoo vastauksia et sama jos laittaisin tremulous tietovisan koska kukaan teistä ei ois ees kuullu tremulouksesta!! mut jotai oikeita aseita suomeks ja enkuks:Chaingun=Minigani shotgun=pumppuhaulikko pistol=pistooli Bazooka=sinko rifle=kivääri

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat