AA.fin:n pelit!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En tiedä onko tälläistä, mutta täällä on keskustelua KAIKISTA tämän sivun peleistä! Ei vain siitä yhdestä!

Kun vastaat ekan kerran, olisi kiva jos vastaisin kysymyksiini:

1. Mikä on lempipelisi?

2. Mikä on inhokkipelisi?

3. Onko sinulla yhdestäkään pelistä 1. mitalia?

4. Onko pelejä tarpeeksi?

5. Toivoisitko tänne muitakin pelejä? Mitä?

//Oho, otsikossa oli yksi n liikaa! Älkää välittäkö...

Kommentit (9)

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

En oikein pidä niistä peleistä, ovat hiukan lapsellisia. Ykkösmitalia ei mistään löydy.

Paras ja mielestäni ainoa kunnollinen peli on ankallisvisa(ja ehkä myös kuolemattomat kuplat).

Vierailija

Hei!

1. Lempipelini taitaa olla Kuolemattomet Kuplat.

2. Inhokkipelini on Karhukoplan Trampoliinipuhallus. En myöskään pidä tunnista Piirtäjä- tai Ankallisvisa-pelistä-

3. Minulla ei ole mistään pelistä 1. mitalia. Johtunee siitä, että en siellä vietä aikaani.

4. Pelejä ei mielestäni ole tarpeeksi.

5. Voisi tulla jonkinlainen tasohyppelypeli, älypeli tai joku vastaava. Nykyään sivustolla on ehkä liikaa Vain Ja Ainoastaan Aku Ankka-Pelejä.

M-A

Vierailija

Lainaus:
Re: AA.fi:n pelit!

Minttu-Alisa - 31.12.09 08:43 (ID 430063)

Hei!

1. Lempipelini taitaa olla Kuolemattomet Kuplat.

2. Inhokkipelini on Karhukoplan Trampoliinipuhallus. En myöskään pidä tunnista Piirtäjä- tai Ankallisvisa-pelistä-

3. Minulla ei ole mistään pelistä 1. mitalia. Johtunee siitä, että en siellä vietä aikaani.

4. Pelejä ei mielestäni ole tarpeeksi.

5. Voisi tulla jonkinlainen tasohyppelypeli, älypeli tai joku vastaava. Nykyään sivustolla on ehkä liikaa Vain Ja Ainoastaan Aku Ankka-Pelejä.

M-A

AHAA! Olet tainnut alkaa käyttää samaa tyyliä kun minä ja Mr Roope Ankka( ~Mr R.A ),minä Aku fani 98( -AF98- )

-AF98-

Vierailija

Hei.

1. Lempparipelini on kuolemattomat kuplat ja Tunnista piirtäjä.

2. Tylsin peli on varmaan Ankallisvisa

3. Minulla ei ole ensimmäisestäkään pelistä 1. mitallia

4. pelejä voisi tulla minun mielestäni enemmän.

5. En oikein tiedä millaisia pelejä haluaisin sivustolle...

H.A :)

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: AA.fi:n pelit!

Aku fani 98:)

AHAA! Olet tainnut alkaa käyttää samaa tyyliä kun minä ja Mr Roope Ankka( ~Mr R.A ),minä Aku fani 98( -AF98- )

-AF98-

Ööh omaa sisäistä allekirjoitusta käyttävät monet muutkin kuin sinä ja Mr. Ra. Enemmistö sivun foorumikäyttäjistä.

Lainaus:
AA.fi:n pelit!

Kaisakoo:

En tiedä onko tälläistä, mutta täällä on keskustelua KAIKISTA tämän sivun peleistä!

Suosittelen miettimään asioita eri näkökannoilta. Tässä ketjussa minulla ei ole valittamista, mutta jos ketjua ei ole tehty, sitä ei välttämättä pidä tehdä... Hmm, hmm,...

Lainaus:

Kaisakoo:

1. Mikä on lempipelisi?

2. Mikä on inhokkipelisi?

3. Onko sinulla yhdestäkään pelistä 1. mitalia?

4. Onko pelejä tarpeeksi?

5. Toivoisitko tänne muitakin pelejä? Mitä?

Niin asiaan;

1. Tramppapuhallus tietty :P

2. Ei ole huonointa! Kaikki ovat hyviä!

3. Aika monesta on 1. Mitali, kurkatakaa vaikka profiiliani.

4. On tarpeeksi ainakin näillä näkymin, mutta uusi kultaryntäyksen tapainen kisa ei olisi pahitteeksi :\

5. Edellinen kohta

Siinä, toivottavasti huolimattomasti perustellut vastaukseni kelpuutetaan.

~Af315

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:

Kaisakoo - 31.12.09 08:20 (ID 430045) Kun vastaat ekan kerran, olisi kiva jos vastaisin kysymyksiini: 1. Mikä on lempipelisi? 2. Mikä on inhokkipelisi? 3. Onko sinulla yhdestäkään pelistä 1. mitalia? 4. Onko pelejä tarpeeksi? 5. Toivoisitko tänne muitakin pelejä?

1.Paras peli on ehkä tunnista piirtäjä (siitä,kun saa niin helposti ykkösmitalin), mutta Hessun hahmovisakin on ihan hauska.

2.Akudo ehkä.. Mä en yksinkertaisesti vaan tajua noita älypelejä. Kaikissa sudokuissa yms.. menee heti hermot.

3.Tunnista piirtäjä-pelistä on 1.mitali.

4.Kyllä, mutta pelejä voisi vaihdella vaikka sanotaanko kerran kuukaudessa..

5.Siitä linkistä (linkki Pelit & Puuhat-osiossa),niin siitä pääsee jollekin Disneyn sivulle,jossa on jotain flippereitä,Wall-E- pelejä ja Rottatouille-pelejä. Pelejä on kyllä ihan tarpeeksi, mutta niitä voisi enemmän vaihdella. Toisaalta nykyäänkin on paljon teknisiä ongelmia varsinkin kuvatehtävien kohdalla kuvat eivät tule ruutuun jne..., joten ensimmäiseksi kiinnittäisin huomiota siihen,että kaikki pelaa teknisen puolen osalta, ennen kuin ryhtyisin rustaamaan uusia pelejä tänne.

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

1. Lempipelini oli Taikaviitta-peli (olen tehnyt Taikaviitta-pelin puolesta adressin. Adressi löytyy "Adressi Taikaviitta-pelin puolesta"-topicista.). Nyt lempipelini on Karhukoplan trampoliinipuhallus.

2. Inhokkipelini on Akudo.

3. Ei, jos ei Koodinmurtoa lasketa peliksi.

4. On niitä ihan tarpeeksi.

5. En.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat