Bon Jovi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli täällä käynnistyy yleinen keskustelu (nimenomaan) Bon Jovista ja bändin tuotannosta.

Uusin The Circle -levyhä njulkaistiin vähän aikaa sitten. Minua kiinnostaisikin tietää, mitä mieltä olette siitä ja kuinka monella on se jo.

Eli näillä alotetaan! Kaikki Bon Jovi -fanit tänne vaan ja tottakai muutkin saa tulla sanomaan oman mielipiteensä! : D

Kiiranna

(Pyydän nöyrimmästi anteeksi, jos tällainen keskustelu on jo olemassa. En löytänyt keskusteluista yhtäkään nimenomaan Bon Joviin keskittyvää keskustelua)

Kommentit (7)

Vierailija

Meillä on bon jovin live levy ja joku missä on runaway.Minusta Bon Jovin parhaat kappaleet oon Runaway,It's my life ja se joku live on the prayer

-AF98-

Vierailija

Lainaus:
Re: Bon Jovi

Aku fani 98 - 01.01.10 11:35 (ID 430201) Meillä on bon jovin live levy ja joku missä on runaway.Minusta Bon Jovin parhaat kappaleet oon Runaway,It's my life ja se joku live on the prayer -AF98-

Sulla on tosi hauska profiilikuva!

Vierailija

Lainaus:
Re: Bon Jovi

Aku fani 98 - 01.01.10 11:35 (ID 430201) Meillä on bon jovin live levy ja joku missä on runaway.Minusta Bon Jovin parhaat kappaleet oon Runaway,It's my life ja se joku live on the prayer -AF98-

Neki on tosi hyviä kappaleita! (:

Vierailija

No voi hyvänen aika. Jos tekee erillisen fanikerhon jollekkin bändille/artistille, niin onko se pakko laittaa Wondyn Musiikki- topicciin!? Tämä rupeaa jo pännimään ja pahasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat