Päivä ankka- piirtäjän seurassa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hellurei! Tämä ei ole ihan normaali tekijä- topic, vaan tässä jossitellaan siitä, että mitä tekisit JOS luoksesi saapuisi ankka- piirtäjä yhdeksi päiväksi. Piirtäjän saa itse valita, kakki käy Don Rosasta Noel Van Horniin ja Wilma Van Den Boshista Lara Molinariin. Tässä esimerkki minun päivästäni, JOS saisin lempipiirtäjäni Don Rosan visiitille.

Ensin tarjoisin hänelle perus suomalaisen aterian, jotain suomalaista ruokaa. Ruoan jälkeen näyttäisin hänelle lähipaikkojen nähtävyyksiä. Sen jälkeen tulisimme takaisin kotia, jossa näyttäisin hänelle Ankka kokoelmani ja pyytäisin häneltä joihinkin niistä nimmarit häneltä. Sitten kysyisin häneltä vinkkejä Ankkojen piirtämiseen. Sitten joisimme kahvetit, jonka jälkeen veisin hänet meidän mökille ja lämmitettäisiin sauna. Saunottaisiin ja veneltäisiin ja tehtäisiin kaikkea, mikä kuuluu suomalaiseen mökkikultturiin.

Tuohon tyyliin. Teidän vuoro! Pistäkää näppis sauhuamaan! ;)

Kommentit (3)

Vierailija

Munkin lempipiirtäjä on Don Rosa. Jos sasin hänet vierailulle, haluaisin että hän opettaa minulle miten hän piirtää Akua. Sitten pyytäisin häneltä nimmarit lempi Rosa sarjoihini. :)

Hyvä topic! :D

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No jos Rosa olisi luonani pyytäisin nimmareita sinne ja tänne.Sitten antaisin rahaa ja neuvon se lähimpään hotelliin.Entäs carl barks no sitten sanon

et anna nimmari ja häivy

Foorumin tylsin mies.

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No jos Rosa olisi luonani pyytäisin nimmareita sinne ja tänne.Sitten antaisin rahaa ja neuvon se lähimpään hotelliin.Entäs carl barks no sitten sanon

et anna nimmari ja häivy(vitsi vitsi)

ps sori tupla postaus

Foorumin tylsin mies.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat