Profiilikuva äänestys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

OK eli täytyis äänestää mikä profiilikuva on paras jokainen voi antaa YHDEN äänen. Eli katsotte monesko kuva se teijän lemppari kuva on siinä profiilikuva listassa vasemmalta oikealle ja laitatte sitten sen numeron viestiinne. Omaa kuvaa ei saa äänestää koska sehän on aina se lemppari. Voin päivittää tilannetta aina välillä.

PS: Sanokaa jos tää on turha topic.

Tässä lista:

1. Kuva 181. (2 ääni)

2. Kuva 242. (1 ääni)

3. Kuva 150. (1 ääni)

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Profiilikuva äänestys

Tapsa99 - 03.01.10 01:54 (ID 431995)

Minä taas annan ääneni kuvalle nro. 171, eli tälle minun kuvalle. Tämä vaan on hauska kuva.

- Tapsa

Lueppas tuo. Eihän saanut äänestää omaa kuvaansa? Tapsan viestissä lukee, että hän äänestää omaa kuvaansa.

Profiilikuva, jota äänestän, tulee kohta.

Vierailija

Minä äänestän kuvaa nro. 242, se on paras Touhosta otettu kuva, ja mielestäni paras näillä sivuilla. Näyttää kuin kuvan Touho olisi kovassa vauhdissa ja vielä iloisella naamalla.

Kyseinen kuva on käytössä Sohvaperunalla.

HUOM: Kuvan numeron näkee myös vasemmasta alareunasta!

~ Mr R.A.

Vierailija

Lainaus:
Profiilikuva äänestys

Mr Roope Ankka - 03.01.10 02:01 (ID 432011) Minä äänestän kuvaa nro. 242, se on paras Touhosta otettu kuva, ja mielestäni paras näillä sivuilla. Näyttää kuin kuvan Touho olisi kovassa vauhdissa ja vielä iloisella naamalla. Kyseinen kuva on käytössä Sohvaperunalla. HUOM: Kuvan numeron näkee myös vasemmasta alareunasta! ~ Mr R.A.

Minkä vasemmasta alareunasta?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat