Kuinka monelta on murtunut luita?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei! Haluaisin tietää kuinka monella on murtunut luita/erittäin paha haava? Itselläni ei ole murtunut luita mutta sirppi on varpaan väliin mennyt... ...olin pieni noin 6-7vuotta mutta kerran halusin leikkiä sirpin kanssa halkasta koiranputkia. Mutta sitte vedin väärin ja sirppi varpaan välissä siis niinku sillo sattu iha. ####### - kirosana. :) :D vasempaan jalkaan kävi tämä juttu.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Tervetuloa vain minunkin puolestani uusi käyttäjä!

Minun solisluuni olkapäässä murtui kerran, kun laskin jäämäessä pääedellä hyppyriin. Tyhmästi tehty, ja jos voisin, matkustaisin aikakoneella historiaan ja poistaisin tapauksen. Kolme viikkoa sairaslomalla koulusta, ja sen jälkeen neljä viikkoa vielä kolmioside kädessä. Kipsaaminen ei onnistunut olkapäähän, joten paraneminen kesti kauan. :(

Vierailija

Sattui! Törmäyksen jälkeen makasin lumipenkassa vartin, ennen kuin tajusin lähettää kaverini hakemaan apua. Eli äitini paikalle.

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Luille ei ole tapahtunut juurikaan mitään, mutta hampaille on. Pienenä (2-vuotiaana) olin leikkimässä leluautollani pihalla. Iskä antoi kovaa vauhtia, joka oli todella hauskaa, mutta lensin pois kyydistä, ja lensin suoraan hampaat edellä yhteen kiveen. Siksi hampaani ovatkin niin kierot.

PS: Tervetuloa vaan sivuille, MitroC!

Vierailija

Ei juurikaan luita ole murtunut, mutta kerran kun olin softaamassa niin kuula osu mun hampaaseen nii siit lohkes mukavan kokone pala, tosin se ei kyllä särkenyt muutta vihlos sitäki kauheemmin.

Nykyään siiinä on muovi paikka

Vierailija

Kolmesta hampaasta on isoja paloja lähtenyt(au), ja kahdesta lähti niin, että mun veli pukkasi mua pää edellä leukaan. Toinen pala lensi ojaan, ja toisen sain käteeni. Selästä olisi voinut kanssa murtua, kun kesällä mulla kaatui palloseinä päälle. Aih, en pystynyt kävelemään kahteen päivään! Palloseinä on siis semmoinen seinä, jossa on tukipuut ja siinä on reikiä, josta voi vetää futispalloja läpi.

Vierailija

Eipähän mulla mitää kummempaa ole sattunut paitsi se kuin olin jotain 4-5 vuotta kun oltiin muuttamassa mutta haettiin vielä tavaroita ja viimesillä laatikoilla kaaduin asvaltille.

Sitten polvesta tuli verta kuin härän kurkusta.

Vierailija

Ei ole luita murtunut,mutta Nivelside on revähtänyt,silmä MELKEIN puhjennut,meinasin kuolla verenmyrkytykseen:'( ja sellasta kivaa.;)

Ai niin ja poltin jalkani kesäkuussa mopon pakoputkeen ja nyt siihen jää sitten ikuinen arpi.

Vierailija

Tässä toinen: Olin kaverini Allun kanssa paukuttelemassa nallinauhoja, ja kynteni paloi melkein kokonaan. Tuli aika paljon verta. Ei luu nyt murtunut mut paloi kuiteskin.

Vierailija

Oikea käteni murtui kun olin pelaamassa jääkiekkoa. Kaaduin niin pahasti että käsi murtui. Oikean käteni peukku on lähes tunnoton, ja voin vääntää sen 180 astetta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat